Wpis z mikrobloga

@Karbon315: Jak byłem z moim civikiem nie koniecznie 1.4 to bardzo miał problem o napis vtec na moim 1.4 xD. szukał 45 min problemów i w sumie to nie znalazł i puścił, ale o wszystko wypytał z pretensjami "czemu to tak". W sumie tak sobie teraz pomyślałem ze civic to civic, ale jakieś grubsze mody chciałbym bez kombinowania.
@PrettyHotProgrammer zmień diagnostę, w papierach miej pojemność taka jak ma być, reszta wyebane. Ale wiedz że jak będzie widać że pod maską grubo było porobione to w razie wypadku może być lipa z wypłatą odszkodowania, może...
@PrettyHotProgrammer: Najlepiej to jedź na SKP i się dopytaj, przy swapach z tego co pamiętam, to trzeba zrobić przegląd rozszerzony, dodatkowo (szczerze mówiąc nie wiem, czy jest to konieczne) musisz mieć kwit z warsztatu mechanicznego dot usługi wymiany silnika, idziesz z tym do wydziału komunikacji i dostajesz nowy dowód rejestracyjny.
@kradnolud: nikt się tym nie bawi, najważniejsze to co widać i to co na papierze.. jedna hamownia da Ci taki wynik, inna inny, a urzędnicy, tj ustawowdawca nie przewidział takiego rozwiązania raczej, więc jeśli nie zmieniasz 2 litów na 5 litrowe v8 to wywalone w to..
tzn. jak robisz swap to papier na kupiony silnik, ale i tak wklepywane są wartości 'domyślne' tego silnika, bo moc się może zmienić po modach..