Przymierzam się do zakupu mazdy 5. Słyszałem legendy o mega awaryjnym i drogim w utrzymaniu silniku 2.0 diesel w pierwszej generacji mazdy 6. Czy silnik 2.0 diesel z Mazdy 5 z tego samego okresu to ten sam kiepski silnik czy może starsza konstrukcja? Mówię o modelu z 2006r posiadającym 110 km
@tsstolik: siedzę od ponad roku na grupie i forach M6 i generalnie ludzie chwalą ten silnik, ale kurde osobiście bałbym się chyba takiego zakupu (╯︵╰,) no i większość z nich ma DPF z tego co mi świta
@tsstolik: Omijać szerokim łukiem. Jak M5 to tylko benzynowe 2.0 LF, nie bierz 1.8 bo to za ciężkie auto. Benzyniaczek totalnie bezobsługowy, jedyne co przez 3 lata zrobiłem to świece (olejów i filtrów nie liczę bo to oczywistość). Jak coś to pytaj. @waciak: "Jak dbasz tak masz", a tak poważnie to czy będę robił zaprawki odprysków i zabezpieczenie w mazdzie czy silnik i elektryke w niemcu to jeden pies...
Przymierzam się do zakupu mazdy 5. Słyszałem legendy o mega awaryjnym i drogim w utrzymaniu silniku 2.0 diesel w pierwszej generacji mazdy 6.
Czy silnik 2.0 diesel z Mazdy 5 z tego samego okresu to ten sam kiepski silnik czy może starsza konstrukcja? Mówię o modelu z 2006r posiadającym 110 km
@waciak: "Jak dbasz tak masz", a tak poważnie to czy będę robił zaprawki odprysków i zabezpieczenie w mazdzie czy silnik i elektryke w niemcu to jeden pies...
@waciak: Ta, bo tych dwóch padów to ruda nie bierze, jasne.