Wpis z mikrobloga

@loczyn: Modelowanie i animacja. W grę wchodzi też praca na zlecenie. Aby komercyjnie pracować w 3ds max trzeba się jednak trochę wydać.


@Veelion: Modelowanie i animacja to dwie rozne rzeczy. Mozna teoretycznie zajac sie tym i tym ale zajmie Ci wiecej czasu, a i tak zatrudnia Cie albo jako modelera albo jako animatora.

Zacznij od Blendera w takim razie, jest darmowy.
Modelowac mozesz w jakimkolwiek.
Jesli animacje to Maya.
@Veelion: Jeśli chcesz modelować i animować to zacznij od darmowego blendera i naucz się modelować a co za tym idzie poznasz wszystkie potrzebne terminy i budowę modelów do prawidłowej animacji pozniej. Wydaje mi się, że ciężko od razu wskoczyć do animacji i wiedzieć co z czym bez nauki modelowania. Jak nauczysz się modelować w blenderze, to przeskok na inny soft to tylko nauka interfejsu.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Veelion: pół życia spędziłem w Mayce. Jak wyszedł blender 2.8 to nigdy do Mayki nie wróciłem. Ale głównie zajmowałem się renderowaniem. Wielki plus Blendera jest jego społeczność. Jeśli zdecydujesz się na pracę freelancera to też dobrze pomyśleć nad Cinema 4d. Jeśli lubisz wyzwania i chciałbyś być specjalistą od symulacji to Houdini. Osobiście odradzam programy Autodesku. Serio.