Wpis z mikrobloga

@Volto12: imho są tylko pod turystykę, długa żywnotność, powoli się grzeją, czasem nie trzymają się w ciaśniejszych zakrętach tak jak powinny, przepłaciłem to dłuższym bólem kolana. No i to chyba tyle, nie polecam jeśli chcesz trochę poszaleć.
@Volto12: Do kazdego moto zakladam te kapcie i jeszcze nigdy sie nie skonczyly, zawsze predzej moto sprzedalem ;p Typowy turystyczny kapeć. Długo trzyma, jest w dobrej cenie. Kiedys kupilem jakies moto z pilot power 2ct to ewidentnie bylo widac jak schodza ale trzymaly bardzo dobrze, w angelach to jezdzisz i jezdzisz i tylko robia sie stare od wieku. Do sv kiedys zalozylem, pare tys przejechalem i nawet aniołek nie zszedł jak
@Volto12: Realny przebieg jak na tył jak masz jakiegos ciezkiego turystyka albo mocnego sporta. Angele napewno dluzej wytrzymaja. Ogolnie to te wszystkie kapcie jesli chodzi o przyczepnosc to dla mnie jedna cholera sa, nie wiem jak ostro trzeba jezdzic zeby poczuc roznice miedzy nimi, dla mnie opona to opona ale nigdy tez nie mialem zadnych dziwnych chinskich za 150zl.¯\_(ツ)_/¯
@PancakeV dużych doświadczeń nie mam,ale 5 letnie Dunlopy trial coś tam trzymają o niebo lepiej niż nowe chinczyki. Te się nawet na suchym ślizgają;(