Wpis z mikrobloga

elo, jest dosyć nietypowa sprawa związana z #samochody #prawo W tamtym tygodniu robiłem przegląd auta no i niestety auto go nie przeszło ze względu na usterki w przednim zawieszeniu. Od razu po tym pojechałem do mechanika oddać auto do naprawy, a że rzeczy które tam były do zrobienia miałem u niego jeszcze na gwarancji to jeszcze lepiej. Wszystko odbyło się bezproblemowo i mechanik powiedział że ustosunkuje się do tego jak mi sprawdzą auto. Dostaje na 2 dzień telefon od mechanika i mówi, że on nic nie widzi z tych problemów to co było napisane na tej liście do naprawy z przeglądu po za jedną rzeczą którą mi wymieni. Jutro prawdopodobnie będę mieć auto do odbioru i nie wiem co zrobić w tej sytuacji bo jestem samochodowym laikiem i sam tego nie sprawdzę. Nie oskarżam ani jednej ani drugiej strony że chcą mnie w konia zrobić ale coś ewidentnie jest nie tak.
Co ja mogę zrobić? Wezwać jakiegoś rzeczoznawce, pojechać do innego mechanika, sprawdzić auto i wziąć potwierdzenie że auto jest sprawne lub niesprawne, mam się sądzić z kimś czy co?
  • 15
@ugotowany_kamien: Stacja kontroli korzyści żadnych nie ma z tego, że cię nie dopuści. Nie wiem czemu mechanik w ogóle dyskutuje z tobą na temat tej wymiany. Jest napisane na kartce wahacze, stabilizator i drążki to niech to wymienia i tyle
@ugotowany_kamien: na stacji kontroli wchodzili pod auto? Sprawdzali? Końcówki drążka i łączniki stabilizatora to można na oko sprawdzić, więc albo mechanik leci w *uja albo stacja kontroli. Na stacji mogło im też wyjść na szarpakach i rolkach, że coś jest nie tak i weszli pod auto czepiać się czego popadnie. Sęk w tym że z tymi rolkami to różnie wychodzi, czasem szrot bez amortyzatorów przejdzie bo miał za mało powietrza w