Wpis z mikrobloga

@kyloe: czym się różni gravel od trekkinga, oprócz pozycji? Nie chodzi o zakręty, tylko jazda po prostej. W trekkingu mam opony 700x35C i zastanawiam czy zmiana na tribana ma jakikolwiek sens? Czy roznica szybkosci wynika tylko z oporów powietrza, bo plus minus opory na sprzecie moga być podobne?
@Kexu: pozycja areo no i sam rower ale tutaj to też różnie bo sakwy zamontujesz jakieś i to idzie wszystko w piach.
ale położ się na kierownicy trekingu to poczujesz róznice i imo teraz jak ktoś serio chce pojezdzić to warto na gravele popatrzeć.

też trekingi to bagażnii mają, wozisz jakieś błotniki i inne zbędne bajery jak fabryczne oświetlenie, które i tak jest gówniane i masz dokupione drugie a w sumie
Trening tym się różni od gravela - że na gravelku można szybko jechać. Tylko taka różnica wg mnie?

Jeżdżę na trekkigu od lat i zdarza mi się dziennie po 100 km na nim zrobić.
@kyloe Rondo i NS Bikes chyba najładniejsze gravele robią, i do tego polskie. Ja ze swojego Marina FC jestem mega zadowolony, ale gdybym dziś kupował rower to kierowałbym się w ich stronę.
a jakie ciśnienie? U mnie na 35c jest nieciekawie.


@anthoris: co to znaczy że jest nieciekawie?

Ja jeżdżę z napompowanymi na maxa nie bawię się w spuszczanie, po lesie na czterech barach idzie jak dzik w sosny panie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@anthoris: Zależy nie tylko od opon ale wielu innych rzeczy m.in. od stopnia tłumienia drgań przez ramę i widelec, w Rondo nawet jak na karbon to jest naprawdę dobrze zrobione, od pozycji, prędkości etc. Jak masz za twardo to spuść tak ze 30% powinna być zauważalna poprawa