Wpis z mikrobloga

drętwo i postacie są jakieś dziwne plastikowe/bajkowe


@TrueGrey: z odpowiednią konwencją to nie musi być wada. Podoba mi się ten trailer, jest ładnie świrnięty. Jeśli gra ma podobny klimat, może być dobrze.
z odpowiednią konwencją to nie musi być wada.


@sejsmita Jasne, że nie ale tutaj konwencja jest raczej jasna, Świat Mroku, to setting znany od 30 lat i jego "wiarygodność" to IMO główny atut, a niszczenie immersji przez zabiegi jak "kreskówkowe" postacie (najgorzej wyglądają twarze powieszonych ludzi, które przypominają Garry's Mode) działa mocno na niekorzyść. Ja mam nadzieję, że gra będzie dobra, choć mój zapał dostatecznie opadł po E3.

Trzymając się settingu "świrnięte"
@TrueGrey: vtmb1 generalnie brało siebie z przymrużeniem oka, ale potrafiło skoczyć ostro w obie strony, a najważniejsze że robiło to płynnie - to jest ciężka sztuka i wątpię by vtmb2 to potrafiło. Ale jeśli chociaż choć trochę to skopiują to może być dobrze. Osobiście uważam, że szczytem będzie jak vtmb2 okaże się tym, czym był dxhr dla dx1, co nie byłoby takie złe, ale można 100x lepiej.

też się nie jaram,