Wpis z mikrobloga

@Profil_Internetowy Może łatwiej będzie jak napiszę, że jedynie nie ruszyłem skrzyni z reduktorem i dołu silnika ze zdjęciem głowicy. Reszta była naprawiana lub wymieniona.
Stąd taki koszt, prawie wszystko w jakimś stopniu było ruszone.
Z nowości to wleciały sprzęgiełka manualne, metromierz, cb, elektrownia na bullbar, bagażnik dachowy, nowa tapicerka na drzwiach, snorkel, orurowanie progów, nowe amory i opony MT 30" na nowych felgach.
Z wymian to nowe oleje, nowe filtry, nowe przewody
@Profil_Internetowy Dzięki, mam nadzieję, że psucia jak najmniej ( )
Póki co zaliczyła 1200km trip bez awarii, w planach był jakiś Cieszyn, Wisła, Bieszczady, może nawet na wschód to trochę epidemia napsuła..
@MrTurtle:

Ładne żelazo. Zgaduję, że ramę ogarnąłeś, więc auto da ci sporo frajdy.

Sugeruję drobnego moda silnikowego. Weź zmodyfikuj odrobinę dolot tak, by można było szybko wypiąć tę czarną skrzynkę i zastapić ją kawałkiem rury. Może być byle plastikowa z Castoramy. Tylko dorób zaciski do zaślepienia tych wszystkich wężyków, które do niego dochodzą, żeby nie zaciągały lewego powietrza.

Po co? Bo to pudełko to istna magia. Z nim Feroza ma niezły
@Dejwid1 właśnie to jest mega dziwna sprawa
Jedni jeżdżą i jest git, inni mają problemy z grzaniem się i uszczelką, a znam nawet osobę, której po generalce znów upg wywaliło.
Co dziwne u mnie jest bez problemu, nie katuje jej po klamki, ale nie przejawia jakiś większych problemów przy normalnym upalaniu.
Długa trasa, pustynie w okolicy, całodniowe rajdy, ciągnięcie samochodów i się nie grzeje.
Ale uszczelka na wszelki wypadek leży na półce
@kasztan00 Rama była powodem zakupu, idealna bez rudej, dobrze zakonserwowana i bez napraw. Dlatego wolałem rzeźbić próg :)
Razem ze snorkelem wleciał airbox ze stożkiem, więc oryginalny filtr wyjęty. W połączeniu z tą puszką (chyba rezonator) miała muła i dymiła, więc wywaliłem to w cholerę. Od tej pory równo chodzi, super się zbiera i nie odcina mi jej przy 4,5 tysiaca obrotów, no i fajnie to brzmi.

Dodatkowo przy zmianie podciśnień zamieniłem
@MrTurtle:

Rama była powodem zakupu, idealna bez rudej, dobrze zakonserwowana i bez napraw.


No to gratulacje, bo to rzadkość w Ferozach. Pilnuj jej jak oka w głowie, bo rdzewieje toto szybciej od Mercedesa W210 :)

Może zbiorę się do ulepienia jej jakiegoś kompresora, ciekawe jak by to chodziło.


Za mały silnik i za dużo rzeźby moim zdaniem, a efekt dupy nie urwie. Oczywiście - jeśli zechcesz, to czemu nie? Chętnie zobaczę