Wpis z mikrobloga

@FEAofTruss: Fajny ten pomysł z wiatrem i ogólnie innymi typami obieków, a nie tylko pontifex. Podoba sie dla mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślałeś nad:
1. zrobieniem tego w 3d, a nie 2.5d (w sumie to raczej jako nastepny projekt, a nie kontynuacja tego)
2. zabronieniem overlapowania elementów
3. zmęczeniem materiału
4. budowanie strefy zgniotu pojazdu, cos ala crashtest - ciekawe jak by to wyszło na takim
  • Odpowiedz
  • 0
@Gorion103
1. Myślałem nad tym i może w przyszłości, ale budowanie było by chyba zbyt skomplikowane na gry mobilne
2. Jest/Będzie - jeżeli zobaczyłeś, że wystąpiło, to pewnie jakiś bug
3. Można dodać, ale jak byś to widział?
4. Ciekawe, nie znam się na tym, ale na pewno do zrobienia;)
5. Tak, to już jest w grze i też wyróżnia mogą grę na rynku;)
6. Jest na roadmapie, ale w późniejszych wersjach;)
  • Odpowiedz
@FEAofTruss: to ma być mobile, PC, konsole, przeglądarki? Po UI domyślam się, że mobile. Jeżeli gracz musi być zalogowany, to wyciepaj tą autoryzację mailem w pieruny, implementuj Google Play i Game Center. Albo chociaż facebooka. Gwarantuję Ci, że jeżeli jedyną opcją (niezbędną do rozgrywki, niepomijalną) będzie autoryzacja mailem, to mnóstwo ludzi odbije się od niej i nawet nie zobaczy gameplayu.
  • Odpowiedz
@FEAofTruss:
2. https://i.imgur.com/Gw7GXga.png tzn zabronienie przecinana sie łączeń żeby takie niemożliwości nie powstawały
3. każde łączenie ma swoją własną zmienną z wytrzymałoscią po której pęknie
każda zmiana naprężenia na updacie fizyki obniża tę maksymalną wytrzymałość o zmiane naprężenia*factor
tzn 1 klatka: napręzenie 100, maks 200
2 klatka: naprezenie 50, maks = maks[frame -1] - abs(naprezenie[frame -1] -naprezenie)∗factor (np 0.001)
4. punkt zaczepienia zrobić na ramie 'samochodu' (czerwone) który na początku sceny
  • Odpowiedz
  • 0
@Gorion103
2. Planuję zostawić, bo normalnie takie coś się spotyka w konstrukcjach
3. Ciekawe, ale raczej przyszłość
4. Bardzo ciekawe, ale raczej nowa gra
7. Boś fajny gość;)
  • Odpowiedz
  • 0
@Gorion103 plastyczność to już chyba za gruby temat dla zwykłego Usera, do zrobienia, wiadomo, ale już ściskanie/rozciąganie na początku ciężko jest graczowi ogarnąć, gdy jest przyzwyczajony do normalnych bridge builderów
  • Odpowiedz