Wpis z mikrobloga

#leagueoflegends #marketing #esport
ciekawy artykuł na temat wartości mediowej Ultraligi

Alior Bank Ultraliga wygenerowała 0,77 mln zł wartości mediowej. Dotyczy to pierwszego dnia 4. sezonu zmagań w najpopularniejszej w Polsce lidze League of Legends transmitowanej przez Polsat Games. Badanie efektywności sponsoringowej w esporcie przygotowało Pentagon Research.

Można estymować, że łączna wartość mediowa całej Alior Bank Ultraligi w nadchodzącym sezonie zbliży się do 15 milionów złotych.


https://brief.pl/ultraliga-raport-17062020/?fbclid=IwAR16xiDehvF6fAZ90GkQiGDuqNZFaHAjJ2i1pF2VcKA9ZZTJTpf-6pi-4fA
v.....i - #leagueoflegends #marketing #esport
ciekawy artykuł na temat wartości medi...

źródło: comment_1592411175tuWYzpLLoY2QVYC5MhGC5z.jpg

Pobierz