Wpis z mikrobloga

Cześć,
Jestem w temacie zielony więc zapytowuję szacowne grono :)
Szukam kamery do monitoringu piwnicy i jeszcze jednego pomieszczenia.
Wymagania:
- dobra jakość (nie spinam się na HD ale pewnie im więcej tym lepiej)
- uploadowanie danych do chmury (albo chociaż możliwość skonfigurowania z najpopularniejszymi chmurami).
- nagrywanie:
-> po wykryciu ruchu
-> na żądanie (kiedy np. chcę podejrzeć zdalnie)
- opcja GSM/SIM koniecznie! (m.in. dlatego chce ograniczyć ilość danych przesyłanych)
- nagrywanie w nocy
- powiadamianie po wykryciu ruchu

Ogólnie chodzi o to, żeby kamera:
- nie zżerała transferu
- dała znać jak ktoś się włamuje
- jeśli to nie odstraszy złodzieja, to żeby można było zdobyć nagranie nawet gdyby zdecydował się zniszczyć kamerę

#kamery #kameryip #monitoring #cctv
  • 14
@Waspin: Mi niestety się już 2 razy do piwnicy włamali. Teraz troszkę ją 'odpicowałem' i jakoś bardziej zaczęło mi zależeć. Niestety wifi nie pociągnie, a zapisywanie na karcie SD jeśli sprawcy mieliby do niej dostęp... well.. no wiadomo :)
Z kolei z jednej strony widzę reklamy "100gb transferu", a z drugiej nie mam pojęcia gdzie miałbym składować 24/7 obraz np. hd i ile by to zużyło transferu :)
Stąd takie pomysły
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kaziu: a jakaś syrena spięta na kontaktron zamontowany do drzwi? Żeby chociaż spłoszyć. Chyba lepiej jakąś opcję typu kamerka samochodowa - z nadpisywaniem albo coś co reaguje na ruch
@Waspin: Ooo kontrakton - o tym nie pomyślałem. Syrena - hmmm, nie bardzo wiem jak do tematu podejść. Mieszkam w wieżowcu więc jakby się włączyła syrena to ni chu chu bym jej nie słyszał. Ale jestem w stanie sobie wyobrazić, że takim kontraktonem możnaby coś zakombinować. tylko jeszcze nie wiem co.
Pewnie gdyby to nie było syrena, a choćby kilka piknięć po otwarciu drzwi to mogliby się złodzieje skumać, że "ktoś
@Kaziu: kup jakiś z tanich alarmów np ten https://sat-link.pl/zestawy-alarmowe/alarm-sl-g10a-z-jedna-czujka-ruchu.html