Wpis z mikrobloga

@ksiak Rorzad był robiony jakieś 25kkm temu, prawdopodobnie napinacz puścił, bo po zdjeciu osłony rozrządu, pasek był luźny, KZFR jest w Ph2, ja mam ph1
@ksiak Orginal, z grupy na Fb jeden gość załatwia wszystkim ze zniżką, jak rozbierałem to szpilka napinacza była luźna w bloku silnika, tragedii nie ma, tylko zawory doslifowac i składać na nowo, ten silnik to jest prosty w obsłudze, blokady z kontownika można zrobić i dłuższej śruby M10x1, 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wojtoon: ale to tylko heheszki ( ͡° ʖ̯ ͡°) nie psujcie zabawy chłopaki. Wiem, że tam amelinium jest bo się o lagunie nasłuchałam, że hoho. Jeszcze trochę, a będę wstanie sama chyba naprawić XD
(Dziewczyna laguniarza i mechanika here)
@GrindujTopy Z oryginału to tylko pasek jest renault, napinacz i rolka prowadząca jest z Gatesa, to idzie na pierwszy montaż, w lagunie masz to że jak dasz np zamienniki tulej tylnej belki to szybko siadają i co za tym idzie drgnnia auta powyżej 90km/h tak jakby zbieżnośc byla zla albo koła niewywazone
@Pitaq: te grupki to rak napędzający handel częściami często. to samo jak wejdziesz do motoryzacyjnego i do absolutnie każdego auta polecają tego samego producenta części bo mają z tego premię. :)

@Pitaq: ta belka to w ogóle tragedia jest. często ludzie przez nią zmieniali auto gdyż mieli już tego dosyć jak co chwila drgania i luzy.