Gorące dyskusje ostatnie 12h

Wołam osoby zainteresowane tym wpisem. Chociaż zapewne większość, zainteresowana jest moim #pokazmorde ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W wielkim skrócie, o co chodzi?
    Pół roku temu przeprowadziłem się do innego miasta, a nie mam gdzie poznać dziewczyn w swoim wieku, mimo starań na #badoo i #tinder (patrz wpis poprzedni) nic nie wyszło. Także rozpocząłem osobiste #mirekszukazony, więc jeśli moja osoba jakoś Cię zainteresowała to drogi #rozowepaski odezwij się w komentarzu lub prywatnej wiadomości ( ◜‿◝ )♡

Tutaj napiszę krótki opis siebie. W następnym wpisie uzupełnie go, o odpowiedzi z najlepszych pytań z komentarzy i wiadomości.

Cześć, mam na imię Piotr i od pół roku pracuję w #warszawa i mieszkam w #legionowo. W grudniu skończę 23 lata. Pracuję na pełen etat, prowadzę też małą działalność gospodarczą w swoim rodzinnym mieście i w październiku rozpocznę trzeci rok studiów (jestem po technikum, a pierwsze studia rzuciłem, dlatego dopiero na trzeci)

Mam 180cm ( ͡° ͜ʖ ͡°), ważę 80kg i raczej sportową sylwetkę. Codziennie staram się ćwiczyć: Biegając, grając w piłkę, jeżdżąc na kolarzówce czy też wykonywać aeroby w domu.

Moim talentem jest to, że potrafię robić wszystko po trochu, ale nic ponadprzeciętnie.
    Lubię gotować dla kogoś i organizować coś na rodzaj pikników. Spędzanie czasu nad wodą czy w lesie sprawia mi przyjemność, lecz tak samo lubię sobie pograć na komputerze. Książek raczej nie czytam, szybko odlatuję do innego świata zapominając co czytałem. Jeśli już to robię, to są to zazwyczaj książki romantyczne. Przeczytałem chyba wszystkie napisane przez Sparksa. Jestem raczej marnym tancerzem, a za klubami i dyskotekami nie przepadam. Wolę ognisko i gitarę. ¯\_(ツ)_/¯

Na chwilę obecną nie przychodzi mi więcej do głowy co bym mógł o sobie napisać. Postaram się to jakoś aktualizować, jeśli zajdzie taka potrzeba

Zachęcam do napisania komentarza lub wiadomości (づ•﹏•)づ

#logikaniebieskichpaskow #logikarozowychpaskow #zwiazki #qurvinoxszukazony