Wpis z mikrobloga

Akcja #lotdodomu zakończyła się już jakiś czas temu, a my nadal nie mamy wszystkich informacji na jej temat. ¯\(ツ)_/¯ Jesteśmy odsyłani od instytucji do instytucji, a próba dowiedzenia się czegoś więcej przypomina lot ze zbyt wieloma międzylądowaniami. Opisaliśmy je na stronie: https://siecobywatelska.pl/lotdodomu-ulotna-odpowiedzialnosc/

Poprzedni wpis na ten temat tutaj.
_
#prawo #prawodoinformacji #niebojsiepytania #ciagniemywladzezajezyk #watchdogpolska #koronawirus #jawnoscchroni #lot
WatchdogPolska - Akcja #LOTdoDomu zakończyła się już jakiś czas temu, a my nadal nie ...

źródło: comment_15935405465hDgy1o2AoEaFDjpJOvjH0.jpg

Pobierz
  • 16
@Watchdog_Polska: a co z tymi całymi machlojkami z anulowanym lotami i bałaganem w systemie?

Masa ludzi dostała anulowane loty które czasem i nawet rezerwowali tego samego dnia by się dowiedzieć chwile potem ze ten lot bądź jego cześć jest anulowana. LOT wysyła e-mail z 3 opcjami ugody (voucher, zmiana terminu - z ewentualna dopłata, bądź zniżka), ale w żadnej nie wymienia oczywistego prawa do zwrotu pieniędzy co jest absolutna manipulacja do
a co z tymi całymi machlojkami z anulowanym lotami i bałaganem w systemie?


@PaulStanley: Niestety, nie dowiedzieliśmy się niczego nowego. W odpowiedzi dostaliśmy kopiuj - wklej z ogólnie z znanych komunikatów o awarii i o możliwości złożenia reklamacji.
@Watchdog_Polska: ale to już nawet nie chodzi o to ze coś kręcą, tylko wprowadzają ludzi w blad namawiając do kupowania biletów na loty które są anulowane. Mało tego, e-mail o anulowaniu nigdzie nie wspomina o prawie do oddania kasy tylko zachęca do odebrania vouchera, albo XDDDDD ZNIŻKI BĄDŹ ULGI NA ZMIANĘ DESTYNACJI BĄDŹ DATY. Przecież to jet żart. Linia lotnicza ma obowiązek znaleźć substytut a klient nie powinien za to płacić
@PaulStanley: Smutne to wszystko. Wydaje mi się, że jedyne, co LOT ma w tej kwestii do powiedzenia, to jak nam przytaczano w odpowiedzi:

Awaria

Na początku sprzedaży pasażerowie niektórych lotów dostali wyższą wycenę biletów lub ceny te ulegały

zmianie, z czasem się obniżając do właściwego poziomu. Różnice w cenach biletów, które wystąpiły na

początku operacji w przypadku wybranych rejsów, były spowodowane awarią jednego ze 120 systemów

rezerwacyjnych. Zostały skorygowane w ciągu
@Watchdog_Polska: re 1 cytat... to jest kuźwa bzdura. Mój przykład:

Od początku czerwca monitorowałam ceny LHR WAW na lipiec. Taniocha jak nigdy. Pewnie dlatego ze ryzyko ze rząd nie zniesie obostrzeń. Kupiłam bilet dwa dni po tym jak rząd ogłosił ze otwierają loty (a tydzień później ze jednak IE i UK jeszcze nie).

Ceny biletów oczywiście zaczęły wzrastać bo nagle jest światełko ze będzie można jechać w lipcu. Ale ludzie którzy
@Watchdog_Polska: mea culpa, po prostu podobna śpiewka towarzyszyła temu co się stało w zeszłym tygodniu.

Rzecznik lotu miał rozdwojenie jaźni, jednego dnia mówił A a drugiego B. Nie wystosowano żadnego oficjalnego oświadczenia, w żadnym medium, ani nawet w e-mailu do klientów. O tym co powiedział dowiedziałam się z trzeciej ręki.

Ja się tylko cieszę ze u mnie to kwestia głupiego £90 ale ludzie mieli porezerwowane loty za tysiące złotych i są