Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    #zwiazki #tinder #badoo
    Trafiła mi się prawie 8 lat młodsza laska, że spotkaliśmy się i było rozrywkowo...
    Teraz po dłuższej chwili od pierwszego spotkania:
    Jesteśmy oficjalnie razem.
    Przyjeżdża do mnie na weekendy, idziemy na spacer potem na zakupy i z tego co zakupiliśmy razem gotujemy coś dobrego, i pełnymi brzuszkami z drinkiem w dłoni i przekaskami gramy razem w gierki na #ps4, okazałem jej serię Uncharted I teraz jest w trakcie przeżywania trzeciej części (poziom odkrywca ale nie o to chodzi) jak sie zmęczy to ja wskakuje na multi albo koopa a ona rozumie że to multiplayer i nie można zapauzować i mi kibicuje!
    W tej różnicy wieku fajne jest to że mogę jej pokazywać stare rzeczy które dla niej są nowe. Oglądając z nią ,,Planetę małp,, mało z sofy nie spadła przy ostatniej scenie xd.
    Sexy są świetne a ona jest bezwstydna(。◕‿‿◕。)...
    To nie bait, chciałem się tylko pochwalić.
    Pozdro.
    pokaż całość

    odpowiedzi (40)

  • avatar

    Poznałem swoją żonę jak mieliśmy 18 lat. Potem ciąża , ślub i ....? Jesteśmy 28 lat po ślubie a ja nadal Ją zajebiście kocham, jest taka cudowna. Mamy czterech synów , wchodzą w dorosłe życie, pomagamy im jak możemy. Czasem rano jak się budzę wcześniej patrzę na Jej twarz jak śpi. Jest piękna.

    odpowiedzi (153)

  • avatar

    Mówią że polski youtube to rak a ja wam powiem że to gówno prawda, to użytkownicy internetu są debilami
    No bo kto wypromował tą bandę patoli na piedestał? Czy gdyby nie masa imbecyli która codziennie jarała się streamującym alkoholikiem to kiedykolwiem bym o nim usłyszał? Nawet gdyby wykupił wszystkie reklamy w google to w życiu bym kliknął na zapitą gębę magicala. Gdyby nie banda idiotów z wykopu która trzepie sobie do tych patologii to w życiu bym nie usłyszał o jakichś rafoniksach, guralach, magicalach i rafalalach więc kto tu jest rakiem?
    Rakiem są ci co dają temu oglądalność i pieniądze bo jakby nie oni to gówno umarłoby śmiercią naturalną.

    #przemyslenia #zalesie #niepopularnaopinia
    pokaż całość

    odpowiedzi (40)