Wpis z mikrobloga

Taka krótka historia jak mam bana na założenie konta w mbanku na pół roku, chcąc tylko założyć konto xd

Piątek. Stwierdzam że chce założyć konto w mBanku przez aplikację. Przechodzę cały proces, na końcu w ramach czegoś na kształt podpisu trzeba przepisać do aplikacji kod z sms-a. Niestety tych smsów nie dostawałem (i to był błąd z mojej strony, zepsułem coś w telefonie). To przeszedłem cały proces jeszcze raz - i tam gdzie miałem ostatnio wpisanie kodu z smsa dostałem tylko informację że mam już wniosek w toku i nie mogą przyjąć podpisu czy coś takiego. Okej, logiczne - dzwonię na infolinię (co było błędem, jak się potem okazało). Miły pan powiedział że wrzuci moją rezygnację z tych dwóch wniosków (niepełnych) i potem jak jeszcze raz zrobię cały proces to będzie elegancja francja. Tak też zrobiłem, o dziwo się udało.

W weekend się w sumie nic nie działo, czekałem po prostu na rozpatrzenie wiosku. To przyszło do mnie w poniedziałek rano. Nie możemy założyć konta bo nie można potwierdzić toższamości. Miło całkiem. Dobra, może jakieś zdjęcia nie były wyraźne czy coś, wypełnie ten wniosek jeszcze raz, czy tam dwa, no ale cóż, za każdym razem odmowa i informacja: No niestety nie możemy założyć Ci konta. I koniec - 0 wyjaśnienia. Stwierdziłem że #!$%@? to 50 ziko za założenie konta przez aplikacje, idę do oddziału. Podanie danych, bla bla bla, pani w okienku wyskoczył błąd. Patrzy, jaki? Nie mogę założyć konta u nich bo - uwaga - anulowałem niepełny wniosek. I przez pół roku mnie nie chcą. Czyli po prostu - jakbym nie dzwonił do nich co zrobić jak mi nie działa wniosek to anulowali by sami i nie ma problemu. Aha, no i jeszcze jedno pytanie - czemu ten ostatni wiosek z piątku został anulowany bo nie mogą potwierdzić tożsamości? Ja tego nie wiem, może ktoś z @ZespolmBanku mi to wyjaśni.

No, więc ogólnie nie polecam, szczególnie dzwonić na infolinie
#mbank #banki
  • 6
@siekiera_: a, to nie pamietam takiej akcji. mbank jest spoko ale z tymi wnioskami #!$%@? mają fest, bylem w oddziale kiedys zeby mi otworzyli Cele (ten taki osobny rachunek co se ustawiasz automatyczne przelewy np 10% kazdej transakcji i zbierasz na cos). pierwszy chłop coś pogrzebał ale nic mu sie nie udalo, zawolal przelozonego doszedl troche dalej, ale przelozony tez sobie nie poradzil - dopiero przelozonemu przelozonego sie udalo xD
@siekiera_, dziwna sprawa. Nic nam nie wiadomo na temat blokowania możliwości wnioskowania już po anulowaniu wniosku. Nie widzimy w opisanej przez Ciebie sytuacji błędu po stronie mLinii. Tak jak już ktoś napisał, nie mamy wglądu we wniosek, żeby sprawdzić co jest powodem jego odrzucenia. Proponujemy połączenie z konsultantem mLinii pod numerem: +48 42 6 300 800. Zapewniamy, że kontakt z mLinią i ewentualne anulowanie wniosku nie wpłynie negatywnie na możliwość wnioskowania.