Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@miskaolejowa: dramat, jestem z Gorzowa, ale żal patrzeć na wypociny niektórych z gorzowian, czy też osób 'antyzmarzlikowych'. Mamy 3 dobrych reprezentantów w GP, młodych i dającym radość ze swojej jazdy, a ci idoci, których poziom równa się komentarzom na sportowychfaktach się kłócą który z polskich zawodników jest gorszy. Nie kibicują swojemu, tylko cieszą się z porażki drugiego.
P.S. Oby Dudek jutro pojechał pełni sił
  • Odpowiedz
@Czauczesko jestem z Zielonej, więc nie lubię Zmarzlika. Jednak mam ogromny szacunek do tego jak jeździ. Uważam go zaraz po Gollobie (za którym też nie przepadam) za największy talent polskiego żużla. Nie kibicuję mu jakoś specjalnie w GP, jednak cieszą mnie jego wygrane (no chyba, że przywozi Patryka za sobą). Zawodnik kompletny, 100% profesjonalista, w pełni oddany temu sportowi. Jest wielki w tym, co robi i cholernie cieszy, że nie ma dookoła
  • Odpowiedz
@Czauczesko jestem z Zielonej, więc nie lubię Zmarzlika.

@ffrugopl: Za bardzo nie rozumiem tego argumentu. Ja jestem z Gorzowa i nie ma zawodnika w Fakubazie, którego bym nie lubił :) Co do Dudka to jest mi go cholernie szkoda. Przesympatyczny gość. Oglądasz jego w tv i buźka sama się uśmiecha do niego. Mam nadzieje, ze nic poważnego mu się nie stało i dojedzie resztę sezonu
  • Odpowiedz
@OWeN96 tej niechęci nie da się racjonalnie wytłumaczyć ;)
Patryk się rehabilituje. Ma mocno stłuczone udo. Pojedzie dziś w Gorzowie na tyle, na ile da radę, by móc jutro walczyć o play-off dla Falubazu.
  • Odpowiedz
@Czauczesko: No i tak powinno być. W Lubuskim są dwie zajebiste drużyny i z tego należy się cieszyć. Faktem tez jest, ze niektórym tutaj sufit na łeb się spadł i odlecieli, a szczególnie jeden kibic Stali @ffrugopl: Szkoda, ze pewnie jeden wyścig i będę zmuszony oglądać Karczmarza xD
  • Odpowiedz