Wpis z mikrobloga

@talarro: Tylko no W220 i Cayenne nie bez powodu kosztują mniej niż spodziewałoby się wydać za modele tej klasy nawet po latach. W Porsche to problemy z silnikiem i części wyznaczają wartość a w W220 rdza + airmatic, który jest fajny dla pierwszego właściciela a potem wraz ze starzeniem się modelu trafia do mniej zamożnych osób, które klną na to.
@MLGkunek cayenne to jest porazka eksploatacyjna, a jesli jeszcze dojdzie do tego 4.5 v8, to koszmar.
A MB z airmatic bez wzgledu na model, to wymagajacy przeciwnik. No ale nie tylko am sie sypie. Mialem czeste problemy z wyposazeniem. Wentylowane fotele szwankowaly, keyless... rozne glupoty.
@dwapalcewnatalce: Odpisze mimo ze wyglada to na bait - może komuś mój wpis się przyda. Ciezko dostać dobry egzemplarz, za 10 tysięcy to dostaniesz złom na kołach, a naprawy są drogie. Auto dla ludzi co mają pieniądze lub dla mechanika. Blacha bardzo słaba, rdzewieje w oczach. Mam w220 s600 z 2000 roku z z zawieszeniem ABC w wydawało by się dobrym stanie i przez pierwsze 3 miesiące posiadania wydałem 12 tysięcy