Wpis z mikrobloga

a pracownik dostaje nerwicy latając od kasy do kasy


@van_lo: nie znam się na biedronce ani takim handlu, ale jak są 3-4 kasy samoobsługowe to może by tak jednego gościa delegować tam na stałe - zatwierdzi alko albo towary w promocji, przy okazji trochę pewnie to ukróciłoby shoplifting - taki gość pewnie by miał większy przerób niż kasjer/ka
jeden człowiek na ok. 10 kas i zdecydowanie się nie wyrabia


@van_lo: nie wyrabia sie w jakim sensie? z punktu widzenia sklepu może nie chodzi o to żeby wszystko było 100% na bieżąco - przecież w kolejce 10-osobowej do jednej osoby też trzeba poczekać, pewnie nawet dłużej niż w samoobługowej gdzie jest 1 koleś na 10 kas
@heniek_8: zasadniczo kasa automatycznie go wzywa żeby np. zweryfikował promocję, wiek przy alkoholu czy coś naprawił itd. w praktyce pracownik nie ma na to czasu i po prostu autoryzuje
@van_lo: w praktyce to często jest tak, że przy samoobsługowej czekasz z 5 minut aż podejdzie ktoś z kasy obok. Rekordowo czekałem ja + 2 osoby (3 kasy samoobsługowe stały), każdy miał alko, to bez weryfikacji nie pójdzie dalej i czekaliśmy z 15 minut aż ktoś ruszy dupę, bo na sklepie było tyle ludzi, że była kolejka do dwóch otwartych kas na pół sklepu. Wszyscy poszliśmy do samoobsługowej, bo nie było
@ButtHurtAlert: miałem nadzieję, że będzie szybciej niż stać w kolejkach na połowę sklepu. Z reguły jak jest mała kolejka i mam alko w biedrze to idę do zwykłej. Nie zmienia to faktu, że właśnie to czekanie na obsługę, żeby zaakceptowała towar przedłuża dosyć znacznie całą procedurę. Jak się nie ma alko to zakup 5-6 artykułów trwa jakieś 30 sekund razem z płatnością - tutaj to działa idealnie - ale to w