Wpis z mikrobloga

@stefan_1971:
Powodów jest kilka:
-możliwość czerpania zysków z nowych formatów reklamowych dedykowanych apkom mobilnym, np. plista
-precyzyjniejsze zbieranie danych i remarketing
-ciągła obecność w ekosystemie apki - jak kupujesz przez apke, to nie przeglądasz jednocześnie 10 kart i nie masz tylu dystraktorow, przez co sfinalizowanie patch to purchase jest bardziej prawdopodobne
@stefan_1971:

nie zamierzam się przestawiać na mały ekranik w telefonie


Z doświadczenia pracy z klientami widzę, że zakupy przez telefon są dużo mniej logiczne, bardziej impulsowe, właśnie przez mały ekranik

Nam jako reklamodawcom pasuje, że ekran w telefonie nie jest do końca wygodny.

Na telefonie wszystko sprowadza się do tego czy kupisz czy nie. Tymczasem na pc czy laptopie masz wygodne przeglądarki, dokładnie sprawdzasz recenzje, opinie i Twoja droga do zakupu
źródło: comment_1601813875UNaIqUclaVb7uEm4cDs5aQ.jpg
@stefan_1971 więcej danych - telefon Ci powie, jakie masz appki, gdzie chodzisz, jakie masz pliki itp. Masa danych.

Web powie Ci tylko trochę z ciastek, a przy naszej popularności adblockow to bardzo utrudnione
@stefan_1971 Poza wyżej wymienionymi powodami oszczędność może być też taka, że jak sklep ma jakieś plastikowe karty stałego klienta, to jak zakładasz takie konto przez aplikację to nie muszą produkować tych kart ani drukować jakiś formularzów
@stefan_1971 Lojalizacja klienta. Jak masz apkę to jest większa szansa że sięgniesz po nią w pierwszej kolejności gdy pomyślisz o zakupach w internecie. No i można Ci wysyłać powiadomienia.
@stormkiss: te bonusy pojawiają się co jakiś czas i jak normalnie nie używasz aplikacji, to chyba też go dostajesz, nie jestem pewien, ale ja już łącznie 3 razy dostawałem taki bonusik i używam apki tylko jak jest właśnie jakaś promocja, czy to monety czy taki bonus