Wpis z mikrobloga

#afera

Poszedłem dzisiaj o 12:00 do #kfc w #auchan #piaseczno. Zobaczyłem, że jest możliwość zamówienia przez internet i zapłacenia kartą, więc to zrobiłem. Dostałem numer zamówienia 35, potwierdzenie zamówienia SMS-em, potwierdzenie płatności itp.

Patrzę na numery wydawanych zamówień, widzę 34, 36 - ale mojego 35 nie ma, a numery dalej rosną. Pytam obsługę o co chodzi, a oni, że widać coś nie zadziałało i mogę sobie zamówić jeszcze raz w kasie a za tamto ktoś się skontaktuje i mi odda kasę. Poczekałem 15 minut czy jednak im się nie pojawi i poszedłem do domu. Wcześniej jeszcze czekając napisałem reklamację przez stronę.

Mijają 3 godziny i mają mnie w dupie. Zero kontaktu, nie licząc autorespondera po złożeniu reklamacji. Obsmarowałem ich na #facebook, teraz jeszcze piszę #gorzkiezale na #wykop
Pobierz mateusza - #afera

Poszedłem dzisiaj o 12:00 do #kfc w #auchan #piaseczno. Zobaczył...
źródło: comment_16022474528Wx4xnErpOuiwTNyI3FQl3.jpg
  • 8
@czuczer: tak, tego oczekuję. To jest restauracja fast food a nie sklep wysyłkowy. Czas reakcji powinien być proporcjonalny do typowego czasu realizacji zamówienia. Skoro po kilku minutach wiadomo, że nie zrealizują zamówienia to natychmiast powinni reagować.

Kiedyś w szpitalu zamówiłem kawę w automacie. Automat nalał mi samą wodę. Zgłosiłem to na infolinię. Babka powiedziała, że serwisant będzie na miejscu za kilkanaście minut i zwróci mi pieniądze. Powiedziałem, że nie ma pośpiechu,
@czuczer: wiesz, mam takie doświadczenie już z dwoma operatorami (Plus i UPC). Kilka telefonów na infolinię nie rozwiązało problemu. Napisanie posta na FB rozwiązało problem natychmiast.
Obsmarowałem ich na #facebook, teraz jeszcze piszę #gorzkiezale na #wykop


@mateusza: stary poczekaj z tym do poniedziałku, najpierw daj wykopkom z tagu #gielda wyskoczyć z ich akcji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a tak nawiasem mówiąc przechodziłem wczoraj wczesnym popołudniem tamtędy, zajrzałem do kfc a tu laska krzyczy "trzydzieści pięć!! to dla pana?"

no i wziąłem wiaderko ( ͡° ͜ʖ ͡°)