Wpis z mikrobloga

Gdy byłem bardzo młody, jeszcze w okresie nastoletnim w życiu bym nie pomyślał, że skończę na tym tagu xD. Niby moje życie nie jest z punktu widzenia społecznego najgorsze, to ogólnie rzecz mówiąc jest tragedia. Co z tego, że studiuję matematykę i nauki ścisłe i mam spore osiągnięcia, skoro moje życie seksualne nie istnieje i do tego przez #!$%@? geny mam #!$%@? zdrowie na całe życie. Całe życie słyszałem, że by być szczęśliwym trzeba mieć wykształcenie, a ono gówno wielkie daje. Co mi z wykształcenia i jakiegoś tam szacunku w środowisku naukowym, skoro przez #!$%@? geny nie mam szans na życie seksualne i mam problemy zdrowotne.... W piwnicy nie siedzę, ale to właściwie nic nie zmienia. Inna sprawa patrząc na ceny mieszkań w okolicy miejsca studiów, które kosztują powyżej miliona, szczerze mówiąc, te studia #!$%@? dają xD. Nawet jeśli dostanę tę pensję około 15k, bo na taka liczę, to i tak czekałby mnie gówno kredyt... Wszystko co potrzebne do szczęścia do kochająca kobieta, tylko wtedy cała reszta ma sens. Jakby ktoś mnie spotkał, to w życiu by nie powiedział, że jestem przegryw, ale rzeczywistość jest inna. Za młodu obiecywano mi wspaniałą przyszłość, pieniądze, super dom itp. i nagle ta brutalna rzeczywistość, uczyć się w zapyziałym pokoju w mieszkaniu z jebniętymi współlokatorami, a potem kredyt i #!$%@? życie na kredycie no i brak kobiety. Ja nawet umiem tą depresję maskować, wystarczy się uśmiechać. Raz, tylko jedna osoba zauważyła, że coś jest nie tak i powiedziała, jak taki matematyk mimo sukcesów się nie cieszy, i kazała mi spojrzeć na kolegę ze studiów, który ma radosne życie, tylko, że on miał zajebistą genetykę, super wygląd, laskę i jeszcze zamożność. To on faktycznie z sukcesów mógł się cieszyć. TAKA PRAWDA. Obiecują ci miód z boczkiem za naukę, a potem gówno. Nie ważne jakich byś osiągnieć naukowych nie miał i tak będziesz miał dużo gorzej niż ktoś kto ma bogatych rodziców i świetną genetykę. Bluepillowcy pieprzą, że liczy się rozwó