Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam wolne wieczory i postanowiłem że za rejestruje się na utest i zrobię tą akademię. Nie mam żadnego doświadczenia w temacie i nie liczę na jakieś wielkie zarobki ale może parę stówek wpadnie w miesiącu. Tutaj moje pytanie: czy to ma w ogóle sens? Z tego co widziałem to są tam testy gdzie używa się swojego konta bankowego albo weryfikuje tożsamość za pomocą dokumentów. Czy to jest w ogole bezpieczne? Dzieki!

#testowanieoprogramowania
#

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f8e8b8f605297c54a62d245
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 9
@AnonimoweMirkoWyznania:

parę stówek wpadnie w miesiącu

Żeby zacząć tyle zarabiać na uteście to trzeba trochę czasu poświęcić, raczej też zainwestować w jakąś elektronikę no i niestety walczyć o zlecenia/projekty.

I np. jak @CHUYOWY_TRADER ogarniał jakiś tam test z PKO BP, co miał być super bezpieczny, to tego samego dnia dostałem mail od PKO, żeby im nie ufać i to jakiś rodzaj scamu. Więc generalnie w udostępnianie danych bym się na bawił
@AnonimoweMirkoWyznania: Nie licz na takie zarobki. Musiałbyś poświęcić na prawdę dużo czasu i mieć odpowiedni sprzęt żeby trafiło Ci się tyle zleceń. Mój maks to 50$ w miesiącu i to tylko dlatego, że udało mi się złowić dwa exceptional issues za które łącznie zgarnąłem 25$. Jak już kiedyś było poruszane, test case jeszcze jeszcze. Szukanie błędów? Lepiej sobie darować i poczytać książkę lub pouczyć się czegoś co w przyszłości Ci pozwoli