Wpis z mikrobloga

#netia #zenada z tym ich bezpiecznym internetem. nie da się tego wyłączyć w panelu, trzeba dzwonić. 15 minut oczekiwania na połączenie, a potem 6 razy musiałem powtórzyć, za ostatnim razem jak do kogoś niepełnosprawnego, że chcę wyłączyć tę usługę, mimo, że jest darmowa przez 2 miesiące, że nie testowałem, że jakbym miał dzieci to by były chronione.
Na koniec info, że wyłączenie będzie dopiero wraz z kolejnym okresem rozliczeniowym, czyli za miesiąc, a mimo nie do końca miłej rozmowy, pani chciała mi jeszcze wcisnąć zgody marketingowe do plusa i abonament na telefon stacjonarny.
wstydźcie się ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 5
@Judaszanin: dzięki, pewnie jak za miesiąc okaże się, że usługa nadal jest włączona to wyślę maila. niemniej jednak w panelu jest tylko informacja o telefonicznej rezygnacji.
@Tanczacy_paralityk: ok, ale nadal wymaga to ode mnie pamiętania o temacie, sprawdzenie czy aby na pewno itd. oczywiście wiemy co to ma na celu - każde ułatwienie procesu rezygnacji zmniejsza rentowność usługi. miejmy jakieś standardy, nie wymagam wiele ;)