Wpis z mikrobloga

Co producentom #!$%@?ło z tym wheelhopem? testowałem na demówkach (VAGi i hyundaje) - w ceedzie prawie pasażerka mi sie popłakała jak ruszałem, cała buda trzęsie słychać metaliczne dźwięki jakby wydech #!$%@?ł w belkę, no ogólnie wrażenia jakby wszystko miało się rozlecieć a chciałem tylko ciutke dynamiczniej ruszyć ze świateł ( _) Octavia to samo, cały wątek na octavia RS co zrobić zeby temu zapobiec

Dla porównania ford i toyota ruszają idealnie koła się mocno ślizgają, ESC może być wyłączone lub włączone ale buda nic nie trzęsie, jest perfekcyjnie.

Czemu mam gorsze wrażenia z jazdy w samochodach które bardziej są na wykopie polecane? Jak w ogóle można dopuścić do ruchu auto które sie rozwala z każdym delikatnie mocniejszym ruszeniem bo np chcesz się zdążyć na lewoskręcie?
#motoryzacja
  • 16
@StukilowaRurzowa: czasami chce szybko przejechać skrzyżowanie albo włączyć się do ruchu żeby nikt mnie nie strąbił. Nie będę całe życie pilnował żeby nacisnąć 55% gazu a nie 65% w deszczu bo wytelepie mi plomby z zębów w samochodach za >100k.

Zresztą w automacie trzeba patrzeć czy np dwójka nie jest załączona bo na dwójce jest całkowicie inna reakcja na gaz juz i mozna bez obaw 100% wcisnąć

Odwołuje forda, focus już
@wbrewprawdzie: właśnie odwrotnie, wheelhop miały auta z letnimi. Aczkolwiek z tego co testowałem na ten moment tylko fiesta 100/125hp i corolla 180hp nie ma wheelhopu, czyli większość ma albo to jest totalny random od warunków

hyundai standardowy 140hp/240nm

okropne to jest bo gaz w tych samochodach z turbo jest bardzo czuły ale działa z opóźnieniem przez lagi turbiny więc wciskasz żeby jechać a po 2s wszyscy pasażerowie nie wiedzą co sie
@Lethal_Jelly: A to nie jest tak że im mniejszy profil opony tym bardziej skacze? Niby mowa jest o luzach w zawieszeniu, ale jak to się ma do faktu, że hothatch ma stuki, beemka z mpakietem na szerokich gumach ma stuki, a stare e36 na oponach 60 nie. To samo w starej fieście IV czy autach, które ty podlinkowałeś.
@cwlmod: nie, wszędzie gdzie testowałem były podobne opony, zresztą nowa octavia rs na szerokich kapciach poszła jednak dobrze. Jedyne co łączy corolle i fieste to mniejszy moment obrotowy, corolla jest wolnossąca a fiesta jest mniejszym autem

Może to faktycznie silnik tak wali po tych autach? gdy trakcja odpuszcza to luzuje sie na poduszce a gdy koło chwilowo idzie równo z asfaltem to ogromny moment obrotowy wywiera duży nacisk na poduszkę i