Wpis z mikrobloga

Przyjaciele, mam problem z TFT.

Launcher działa normalnie, ale gdy znajdzie grę to uruchamia się aplikacja. Tylko problem w tym, że jest tylko czarny ekran. Nie ma ekranu ładowania jak było zawsze wcześniej.

Naprawa w launcherze nie działa, tematy na reddicie też nie pomagają. Problem pojawił się wczoraj gdy chciałem sobie rozegrać partyjkę. Tego czarnego ekranu nie można nawet alt+tab-ować.

Ktoś miał podobny problem?

#tft #teamfighttactics #leagueoflegends
  • 6
@Marcinox: czy jak klikniesz w ten czarny ekran to nie wyskakuje ci czasem error jakiś? Kiedyś był taki problem ogólnie z LoLem, że ludzie nie mogli do gry dołączyć(był własnie wspomniany czarny ekran, a po kliknięciu jakiś tam błąd wyskakiwał), wtedy było kilka rozwiązań (u każdego działało co innego):
1. Odblokowanie portów
2. Uruchomienie jako administrator <- u mnie to wystarczało
3. Dzwonienie do dostawcy neta
@Erinalle:

Na czarnym ekranie mogę normalnie klikać, ale nie pojawia się żaden błąd. Ogółem wygląda to tak, że czarny ekran jest przez parę minut, ale potem wczytuję mi grę. W TFT jest wtedy runda 1.3. Sama rozgrywka też wygląda inaczej - są duże lagi.

Próbowałem uruchomić jako administrator, odblokowałem porty, zresetowałem router od internetu, a nawet udostępniłem sobie internet z telefonu, ale zawsze jest to samo.

Nie wiem co z tym
Dodatkowo wstawię też tekst, gdyby ktoś szukał linków.

Hej!

Dzięki za logi! Z tego co widzę masz strasznie wysokie i niestabilne pingi do goole.com:

Pinging www.google.com [172.217.16.4] with 32 bytes of data:
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=200ms TTL=117
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=192ms TTL=117
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=352ms TTL=117
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=566ms TTL=117

Spróbuj testowo połączyć się do internetu przewodowo. WiFi często powoduje taką niestabilność połączenia, więc może być
Cześć,

Na początku upewnij się proszę, że posiadasz zainstalowane wszystkie opcjonalne i wymagane uaktualnienia Windows'a.
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027667/windows-10-update
Po wejściu w link, kliknij w "Wyszukaj teraz aktualizacje".

Następnie wyłącz IPv6, ponieważ klient nie jest kompatybilny z tym protokołem:
Wywołaj okno uruchamiania klawiszem Windows+R i wpisz NCPA.CPL
Teraz kliknij na swoją aktywną kartę sieciową prawym przyciskiem myszy i wybierz -> "Właściwości" po czym odznacz Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6) i zastosuj zmiany.

Zmiana na