Launcher działa normalnie, ale gdy znajdzie grę to uruchamia się aplikacja. Tylko problem w tym, że jest tylko czarny ekran. Nie ma ekranu ładowania jak było zawsze wcześniej.
Naprawa w launcherze nie działa, tematy na reddicie też nie pomagają. Problem pojawił się wczoraj gdy chciałem sobie rozegrać partyjkę. Tego czarnego ekranu nie można nawet alt+tab-ować.
@Marcinox: czy jak klikniesz w ten czarny ekran to nie wyskakuje ci czasem error jakiś? Kiedyś był taki problem ogólnie z LoLem, że ludzie nie mogli do gry dołączyć(był własnie wspomniany czarny ekran, a po kliknięciu jakiś tam błąd wyskakiwał), wtedy było kilka rozwiązań (u każdego działało co innego): 1. Odblokowanie portów 2. Uruchomienie jako administrator <- u mnie to wystarczało 3. Dzwonienie do dostawcy neta
Na czarnym ekranie mogę normalnie klikać, ale nie pojawia się żaden błąd. Ogółem wygląda to tak, że czarny ekran jest przez parę minut, ale potem wczytuję mi grę. W TFT jest wtedy runda 1.3. Sama rozgrywka też wygląda inaczej - są duże lagi.
Próbowałem uruchomić jako administrator, odblokowałem porty, zresetowałem router od internetu, a nawet udostępniłem sobie internet z telefonu, ale zawsze jest to samo.
Dzięki za chęć pomocy. Napisałem do supportu TFT i jestem mile zaskoczony. Mimo, że jest okres świąteczny, to obsługa działa znakomicie, a porady które otrzymałem rozwiązały mój problem. Poniżej zostawiam zrzut ekranu z treścią pomocy dla potomnych.
Może ktoś będzie miał podobny problem w przyszłości.
Następnie wyłącz IPv6, ponieważ klient nie jest kompatybilny z tym protokołem: Wywołaj okno uruchamiania klawiszem Windows+R i wpisz NCPA.CPL Teraz kliknij na swoją aktywną kartę sieciową prawym przyciskiem myszy i wybierz -> "Właściwości" po czym odznacz Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6) i zastosuj zmiany.
Kupione w ciemno za jakieś grosze rok temu, psiknięte dwa razy. Nie mogę znieść tego zapachu, więc robię #rozdajo #perfumy nie wiem tylko czy ten syf można określić mianem perfum
Przesyłkę InPost opłaca wygrywający.
Losowanie dzisiaj o 21.
Udziału nie biorą: zielonki, użytkownicy z tagów pato mma gal
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Launcher działa normalnie, ale gdy znajdzie grę to uruchamia się aplikacja. Tylko problem w tym, że jest tylko czarny ekran. Nie ma ekranu ładowania jak było zawsze wcześniej.
Naprawa w launcherze nie działa, tematy na reddicie też nie pomagają. Problem pojawił się wczoraj gdy chciałem sobie rozegrać partyjkę. Tego czarnego ekranu nie można nawet alt+tab-ować.
Ktoś miał podobny problem?
#tft #teamfighttactics #leagueoflegends
1. Odblokowanie portów
2. Uruchomienie jako administrator <- u mnie to wystarczało
3. Dzwonienie do dostawcy neta
Na czarnym ekranie mogę normalnie klikać, ale nie pojawia się żaden błąd. Ogółem wygląda to tak, że czarny ekran jest przez parę minut, ale potem wczytuję mi grę. W TFT jest wtedy runda 1.3. Sama rozgrywka też wygląda inaczej - są duże lagi.
Próbowałem uruchomić jako administrator, odblokowałem porty, zresetowałem router od internetu, a nawet udostępniłem sobie internet z telefonu, ale zawsze jest to samo.
Nie wiem co z tym
Dzięki za chęć pomocy. Napisałem do supportu TFT i jestem mile zaskoczony. Mimo, że jest okres świąteczny, to obsługa działa znakomicie, a porady które otrzymałem rozwiązały mój problem. Poniżej zostawiam zrzut ekranu z treścią pomocy dla potomnych.
Może ktoś będzie miał podobny problem w przyszłości.
Hej!
Dzięki za logi! Z tego co widzę masz strasznie wysokie i niestabilne pingi do goole.com:
Pinging www.google.com [172.217.16.4] with 32 bytes of data:
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=200ms TTL=117
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=192ms TTL=117
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=352ms TTL=117
Reply from 172.217.16.4: bytes=32 time=566ms TTL=117
Spróbuj testowo połączyć się do internetu przewodowo. WiFi często powoduje taką niestabilność połączenia, więc może być
Na początku upewnij się proszę, że posiadasz zainstalowane wszystkie opcjonalne i wymagane uaktualnienia Windows'a.
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027667/windows-10-update
Po wejściu w link, kliknij w "Wyszukaj teraz aktualizacje".
Następnie wyłącz IPv6, ponieważ klient nie jest kompatybilny z tym protokołem:
Wywołaj okno uruchamiania klawiszem Windows+R i wpisz NCPA.CPL
Teraz kliknij na swoją aktywną kartę sieciową prawym przyciskiem myszy i wybierz -> "Właściwości" po czym odznacz Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6) i zastosuj zmiany.
Zmiana na