Wpis z mikrobloga

@ProjektGdansk: Na 48 minutowym filmie v final - napewno widać bardzo poprawioną grafikę - lepsze światło, lepsze tekstury. Pierwsze misja jest praktycznie identyczna. Druga misja różni się tym że w finale nie mamy dostępu do ostrzy modliszkowych, a tam już były. Reszta to już małe szczegóły.
@ProjektGdansk: Każda grę przebudowuję się setki razy, wyszedł bym tamtej build narzekanie by było że tekstury strasznie niskiej jakości.

A jak jest z Windowsami, to samo wersja testowa to jeden build a za chwilę finałowa to inna gałąź projektu. Tak było z Windowsem XP, czy Windowsem Vistą
@cin123654: No prosze Cię. Ja wiem, że płacz o brak personalizowanych reklam, czy brak metra to już spora przesada, bo nikomu to nie jest potrzebne. Brak mozliwości stworzenia postaci, której wygląd jest promowany w reklamach to niby tez nic wilelkiego ale jednak duże xD

Gra jest martwa, ludzie to zombie. Kierowcy do debile, każdy zachowuje się w dokladnie ten sam sposób. Lista grzechów zdaje się nie mieć końca. Każdy sobie zdaje
@ProjektGdansk: Wydaje mi się że WD1 był bardziej wycięty niż CP - a płaczu takiego nie było.

Wydaje mi się że AC Unity miało więcej błędów, wyszły tylko 4 patche które dużo nie poprawiły - a płaczu takiego nie było

Wydaje mi się że Fifa od jakiś 7 lat to gra kopiuj wklej - a płaczu nie ma i ludzie majątek na grę wydają.

Dajmy szansę naprawić CP - jeszcze nie
@cin123654: Z tym że żadna z powyższych nie twierdziła że zrewolucjonizuje branże gier sandboxowych.

AC do momentu Origins to te same mechaniki, tylko inna historia i mapa. Oprócz pierwszej częsci nigdy nie wspominał że to ma być jakaś rewolucja. AC Bugity no cóż, ale to ciągle tylko bugi i glitche.

Fifa i inne gry sportowe spod szyldu EA. Tutaj tak samo, każdy jest tego swiadomy, że to nowa wersja to tylko
@ProjektGdansk: To tylko przykład że nie jeden CP na świecie który coś miał za skórą - były gorsze produkcje znacznie większego studia, z większym doświadczeniem, z dziesiątkami gier na koncie - a też miały błędy niedorobienia. Ale nie było płaczu. Chociaż zauważyłem że tego płaczu jest malutko, większości gra się podoba, i dużo osób liczy że będzie dalej rozbudowywana.
@ProjektGdansk: Kurczę, nie ma gdzieś tego opisu po polsku? Brzmi ciekawie. No i pytanie, czy da się włączyć te znaczniki sklepów/miejsc w pobliżu? Wydaje się przydatne, dlaczego mieliby z tego zrezygnować w finalnej wersji?
@Smartek: Dlaczego tyle rzeczy jest usuniętych? Jest dość prawdopodobna hipoteza, że jak wybuchł hype po wystąpieniu Keanu, Redzi postanowili całą historię przepisać od nowa i tym razem skupić się całowicie na postaci Silverhanda. Przez co cieli wszystko co tylko możliwe bo inwestorzy nawet nie chcieli słyszeć o przełożeniu premiery na 2021 i miało to być gotowe na grudzień 2020 za wszelką cenę. Swiadczy o tym info goscia który podkładał głos pod