Aktywne Wpisy
Typ0wa_Karyna +118
Może się czepiam i niepotrzebnie marudzę, ale odnoszę wrażenie, że ogólnie coraz bardziej odchodzi się od takiego normalnego kontaktu z człowiekiem - już tłumaczę. Byłam jakiś czas temu w banku, zmieniałam konto - ogólnie rozmowa wyglądała w ten sposób, że NAJLEPIEJ wszystko załatwiać samemu elektronicznie albo przez bankomat, a jakbym chciała załatwić sprawę "w okienku" to zostanie mi naliczona jakaś prowizja, okej, rozumiem, takie zasady.
W zeszłym miesiącu chciałam załatwić sprawy związane
W zeszłym miesiącu chciałam załatwić sprawy związane
Dzieci_z_Choroszczy +474
Nigdy bym nie wysłał żadnego donejta jakiemuś nierobowowi przed kamerką , nawet dla beki. Nigdy nie zrozumiem jak ludzie mogą #!$%@?ć cały miesiąc w jakiejś fabryce smrodu, a później z własnych pieniędzy hodować tych leniwych darmozjadów bez ambicji! ( ಠ_ಠ)
Znalazłem na amerykańskim amazone lapka lenovo który mnie interesuje, a w polce jest dużo droższy i to w mniejszą ilością ramu.
Orientuje się jak wygląda sprawa gwarancji kupując przez amerykański amazon? Czy polskie lenovo uzna mi gwarancję?
#laptop #laptopy #amazon
A cło wliczyles w to?
https://www.google.com/amp/s/lenovozone.pl/blog/lenovo-gwarancja-jak-sprawdzic/amp/
Produkty Lenovo można naprawić w ramach Międzynarodowej Gwarancji Lenovo. Jeśli chcemy to zrobić będąc w innym kraju, należy się skontaktować z lokalnym autoryzowanym partnerem biznesowym. Naprawa będzie jednak możliwa jedynie w przypadku modeli dostępnych w tym kraju. Możemy to sprawdzić na stronie IWS.
Tak, biorę pod uwagę już cenę z cłem vatem i kosztem transportu ;)