Wpis z mikrobloga

@Major_Kogz: Nie bo finalnie kupiłem inne auto ale przymierzałem się do tej 6 i pod względem wykonania i właściwości jezdnych jest o niebo lepsza od wspomnianych aut. Jedyny mankament to średnie wyciszenie przy prędkościach 140 i wyżej. Żadna z mazd które oglądałem nie miała rudej. Co z kolei przy VAGach nie było regułą.
No i jak ktoś wyżej wspomniał o reprezentacyjności auta to mazda stylistycznie depcze wszystko inne na rynku.
@Major_Kogz: @Major_Kogz: Passat zdecydowanie. Mało fascynujące ale dobre auto, z którego się większość wykopu śmieje a ich auta mogą królowi paskowi felgi czyścić. Bier 2.0 TDI 150 KM (możesz od razu czipa zrobić wtedy) jak chcesz oszczędnie a jak Ci obojętnie to 2.0 TSI 190 KM
@Major_Kogz: A4 jest ciaśniejsze od Golfa, więc średnio pasuje do reszty zestawienia. Passat ma więcej miejsca w środku niż Mazda 6, ale jest do porzygu nudny i mniej wygodny.

mazda 6 strasznie gnije


@GrubyGrubiutki: ...a przynajmniej tak piszo w internetach! ( ͠° °)
@Major_Kogz: A4 jest fajnym autem No ale jak testowałem jak szukałem nowego leasingu to odrzuciłem z racji tego ze za wypas z przeciętnym silnikiem wołali katologowo 250k i to auto niestety nie jest tego warte bo oferuje tylko odrobine większy komfort niż segment D niepremium.
@alvaro1989 fakt, faktem passek b8 nie wygląda jakoś źle. Na autostradzie dobrze się nim jechało. Myślę tylko czy 2.0 tdi bo tsi raczej nie wchodzi w grę z racji tego, że robię trasy po 1000km. Przeciętny silnik masz na myśli 2.0 tdi 190 kuca?
@ThePPicasso masz wiedzę nt silnika 2.2 diesel?
@Major_Kogz: Mam mazde z 2009 roku, nie była uderzona, była serwisowana itp i nie ma grama rdzy. Te #!$%@? o rdzy w Mazdzie mnie wykończy XD

Jeśli chodzi o niezawodność to Mazda jeśli nie w dieslu, wręcz zje rywali.
@Major_Kogz: 163 km ten słabszy nawet. Audi ma chore ceny katalogowe a w perfect lease nie uwzględniają rabatów. W końcu wziąłem Peugeota 508 2.0 HDI (wejdz w moje wpisy jak chcesz obczaić).

No ja tez robię trasy, krótsze od Ciebie ale benzyna na dłuższa metę się nie kalkuluje przy segmencie D. Tak wiec koniecznie bierz TDI z 4motion.
@Major_Kogz Ja na twoim miejscu brałbym a4. Sam chciałbym takie ogarnąć w tym roku. Mazda rdziewieje i sporo tego kradną. I rdzewienie nie jest bujdą. Nadal tak jest i po kupnie to od razu musiałbyś zabezpieczyć.

Passat fajny, ale buda już stara według mnie.

A4 b9 bardzo spoko. Nie wiem w jaki silnik celujesz, ale 2.0 tdi 190 jest spoko i do tego oszczędny. Audi to najświeższy model z tych trzech, więc
@ThePPicasso Tak sobie tłumacz. Znajomy jakiś czas temu kupił Mazdę 3 z 16 roku. Pierwsze co to zabezpieczenie przed rdzą, bo potrafi rdzewieć. W kwestii blacharki vag>mazda. Po drugie nie mówię, że vag najlepszy. Ale w tym porównaniu oba auta będą lepsze niż mazda.
@Major_Kogz: audi na pewno będzie miało najdroższe części z podanej trójki (jeśli chciałbyś serwisować w ASO i jechać na oryginałach), tak samo ubezpieczenie będzie (raczej) droższe niż w przypadku Mazdy. Ale konkretnych kwot ci tutaj z głowy nie przywołam.

Z ostatnich doświadczeń z A4 to oryginalna szyba przednia do B8 w ASO kosztuje 3k, tyle mogę powiedzieć na pewno, bo wymienialiśmy w zeszłym miesiącu.
@piwakk: No i zabezpieczył sobie na wszelki wypadek, jego decyzja.

Jeśli op nie kupi auta po dzwonie to rdzy mieć nie będzie w tym roczniku i tyle. Jak polubi się z tym autem to za 2-3 lata sobie na wszelki wypadek zabezpieczy podwozie co raczej drogie nie jest.
@Major_Kogz: mam porównanie B8 Avant quattro 2.0 TDI manual z B9 quattro 2.0 TSI automat i do tego Passat CC 2011 FWD 2.0 TDI manual. Jeśli miałabym kiedykolwiek znowu wybierać między VW a Audi to w życiu nie wzięłabym Passata, nigdy nigdy. Okropnie się to prowadziło, a w środku taki przeciąg, ze aż się nie czułam komfortowo za kierownica - ale to kwestia osobistych preferencji, wole być bardziej „opakowana”. Przełożenie układu
@erni13 No i wchodząc na forum mazdy piszą ludzie, żeby lepiej zabezpieczyć. Więc no o czymś to świadczy. Wejdziesz na forum vw czy audi to nikt nawet nie pyta o to. Według mnie słabą opcją jest też rozważać auto, które technologicznie jest stare. Mazda idzie od 12 roku, a Audi a4 b9 miało debiut w 15. 3 lata to sporo.
@Major_Kogz passat to rozsądek, audi to emocje a mazdą to takie coś po środku. Przemysł do czego ci bliżej i tyle. Ja bym brał passata, jeździłem i stwierdzam że bardzo dobry samochód. Mazda z 2.5 benzyna też spoko opcja. Audi S4 zawsze był dlanie za ciasny, jednak z B9 nie miałem do czynienia.
audi to emocje


@TrionicSe7en: Emocje wyjeżdżania przodem z zakrętu? Coś pomieszałeś. Passat do złoty standard, audu to wygodniejszy passat z mocniejszym silnikami i ewentualnie bezpiecznym napędem na 4x4. To są dopowozy premium, a nie emocje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Major_Kogz W Audi i VW masz 4x4. Na mokrym nieocenione przy sprawnym ruszaniu. Jeździłem a4 b9 150 km w dieslu i potrafił zgubić mocno trakcje przy ruszaniu.

Co do virtual to byłem sceptycznie nastawiony jak wychodziło, ale jak pojeździłem z tym to uważam że naprawdę warto mieć to. W razie co można dołożyć.