Wpis z mikrobloga

@conTEq: @push3k-pro: właśnie z marszu to miałam problem z ustawieniem rozdzielczosci, RA wymagał grzebania - stwierdziłam więc, że wygodniej będzie odpalać starsze gierki bezproblemowo na „dziadziusiu”. No i tu mam od razu grę na fullscreenie :)
@martuch:

właśnie z marszu to miałam problem z ustawieniem rozdzielczosci

No w przypadku Ra2 to ja sam pamiętam problemy, ale to wymagało serio małej zmiany. Co do Dooma to nie wiem co robiłaś, że ci nie odpalił od razu z marszu. No chyba, że... rzeczywiście odpalałaś oryginalnego Dooma. Obecnie jak się kupuje Dooma, to się kupuje port tej gry, który działa bezproblemowo w każdej rozdzielczości, a jeszcze są takie fajne rzeczy
@martuch: Tak z ciekawości to jaka to wersja Dooma? DOS czy Win, bo jestem świeżym posiadaczem podobnego modelu i ciekawi mnie czy pod Win 98/XP będzie działa dźwięk w DOS'owych grach.

@push3k-pro: Co do kompatybilności gier to z jednej strony mamy zatrzęsienie nowych reedycji, kompatybilnych z najnowszymi systemami które trzeba na nowo kupić, a z drugiej strony kolekcje gier na płytach które leżą na półkach i się kurzą. Problemem jest
detalite - @martuch: Tak z ciekawości to jaka to wersja Dooma? DOS czy Win, bo jestem...

źródło: comment_1613343009g1bEuDKQ1En4hiTGvdGyOv.jpg

Pobierz
bo jestem świeżym posiadaczem podobnego modelu i ciekawi mnie czy pod Win 98/XP będzie działa dźwięk w DOS'owych grach.


@detalite: Na 98 dźwięk powinien dźwięk działać, bo sterowniki kart pod win98 mają emulacje (chyba to emulacja sound blastera). Nawet w menadżerze urządzeń kart dźwiękowa powinna mieć zakładkę z informacjami jakie przerwanie, adres trzeba ustawić w grach.