Wpis z mikrobloga

Obsługa klienta Orange to dno dna; mam 1 GB/s na czas nieokreślony i zapragnąłem wymiany na Funbox 6 bo na 3.0 wifi ciągnie max 550 mb/s. Na czacie kontaktowym nie chcieli wymienić, ale przyjęli reklamację. Reklamacje rozpatrzono pozytywnie, ale przy wymianie w salonie okazało się, że wymiana została odrzucona (!) i nie zostanie zrealizowana "bo matryca interakcji nie pozwala"... jeden konsultant nie wie co może drugi i tak w koło Macieju... w salonie zgłosiłem kolejną reklamację, zobaczymy co tym razem wymyślą.

Oczywiście gdybym podpisywał nową umowę to od razu bez pytania modem wymieniamy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#orange #swiatlowody #telekomunikacja
  • 25
@OrangeEkspert: może Ty zajmiesz się jej wyjaśnianiem? To jakaś paranoja: przychodzi do salonu klient z numerem zgłoszenia na wymianę sprzętu uzyskanego od pracownika Orange, konsultant zamiast wydać nowy modem wysyła to do weryfikacji (!!!) a dział weryfikacji to odrzuca z powodu hmm niewiedzy? Po co weryfikować już przyjęte zgłoszenia z działu reklamacji?!
@NH35: z całym szacunkiem co mnie klienta obchodzi jakaś matryca? dostałem numer na wymianę, wymianta ma się odbyć... z tego co czytam nie jestem pierwszy z takim problemem np tu jest podobny nieszczęśnik https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3973106756042192?comment_id=3975471142472420

co do źródła nie pamiętam czy to było tabletowo czy inny telko portal, nie mogę teraz tego znaleźć

poza tym powód wymiany jest oczywisty: Funbox 3.0 na WIFI nie jest w stanie obsłużyć 1 GB/s więc samo
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
poza tym powód wymiany jest oczywisty: Funbox 3.0 na WIFI nie jest w stanie obsłużyć 1 GB/s więc samo to już kwalifikuje do wymiany

@wicehrabia_julian: Umowa opiewa na internet stacjonarny nie bezprzewodowy. Reklamacja zostanie oczywiście odrzucona. Funkcja rozgłaszania Wi-Fi jest funkcjonalnością dodatkową, nie mająca umocowania w umowie.
@SebaOnePL: niczego nie będę przedłużał, mam umowę na czas nieokreślony, prędzej zrezygnuję niż podpiszę terminowy cyrograf

@NH35: pewnie masz rację, kruczkami z umowy wszystko można wytłumaczyć, tylko jakie to jest podejście do klientów? ta firma od lat wdraża różne inicjatywy żeby poprawić jakość obsługi zamiast po prostu iść ludziom na rękę to wychodzi jak na załączonym obrazku
wicehrabia_julian - @SebaOnePL: niczego nie będę przedłużał, mam umowę na czas nieokr...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wicehrabia_julian: Ja Cię oczywiście rozumiem. Ale dlatego obecnie nie jest on wymieniany gdyż jest zbyt mało sztuk aby pokryć zapotrzebowanie równocześnie dla nowych klientów jak i tych którzy chciałby jedynie wymiany samego sprzętu. Jak zostaną bufory sprzętowe zwiększone to i taka możliwość się pojawi.
@NH35: już Ci to tłumaczyłem: co mnie jako klienta obchodzą jakieś bufory i matryce? Ja się stanami magazynowymi i procedurami opa nie zajmuję, ja oczekuję, że WIFI mi będzie działać z deklarowaną w umowie prędkością. Skoro mam prędkość najwyższą i płacę za to to op powinien mnie traktować z szacunkiem zamiast odstawiania szopek i proszenia się. Stawiam dolary przeciw orzechom, że w normalnym kraju (czytaj w ojczystej dla opa Francji) podobna
@krzywy_kanister: kolego Funbox 3 nawet w warunkach laboratoryjnych bez żadnych zakłóceń na WIFI z prędkością 1GB/s nie jest w stanie pracować. Funbox 6 już tak i dlatego chcę go wymienić - op reklamując nową usługę powinien to przewidzieć i mi umożliwić wymianę. Poza tym napisze to jeszcze raz: zlecenie wymiany już otrzymałem, nic tylko je realizować.
@wicehrabia_julian: Przeczytales w ogole to co napisalem? Masz urzadzenia z wifi 6? Akurat Funbox 3.0 ma anteny 4x4 wiec mysle w idealnych warunkach wyciagnie ponad 600mbs, moze nawet 700-800 o ile tez masz karte 4x4.

Nie kolego bo ani nie napisales jaka masz karte i dystans od routera czy liczbe przeszkod a po drugie tak jak napisalem. Znajdz mi wpis w umowie w ktorym operator gwarantuje ci jakiekolwiek parametry po wifi.
@prezes_internetu: U mnie sie to raczej wzielo z braku szybkiego lacza, cos tam szukalem na temat swiatlowodow, projektow unijnych, specjalista nie jestem jednak dowiedzialem sie troszke wiecej jak to wyglada. Niestety ludzie lubia narzekac czy od razu reklamowac oferty, uslugi nie wiedzac z czego wynika problem czy jakies ograniczenie.