Wpis z mikrobloga

@KromkaMistrz: wuj wie, ale szczerze mówiąc to na niższych lvlach walka przynosiła mi więcej frajdy niż pod koniec. Z czasem z gracza się robi taki terminator, że może zawisnąć w powietrzu ze smart broni wystrzelać wszystkich nawet nie celując... Trzeba sobie samemu utrudniać rozgrywkę aby walka była wyzwaniem. Aczkolwiek twórcy po trochu balansują, zmiejszyli i ograniczyli moc hacków, przeciwnicy są mocniejsi i agresywniejsi. Mi się marzy opcja skalowania niskopoziomowych przeciwników do
@KromkaMistrz: to hakerem przed paczem bylo jeszcze prostsze - uzywales legendarnego pingu do zobaczenia wszystkich przeciwnikow w lokacji, wrzucales wymaksowana zaraze, ktora roznosila sie miedzy przeciwnikami i patrzyles jak padaja sami z siebie. albo odnajdywales sylwetke celu, legendarny hack samobojstwo i cyk, zadanie zaliczone.

Teraz ograniczyli moc zarazy i zasieg pingu
@pablo397: A zmienili coś w AI czy dalej jak nie ma, bądź zlikwidujemy netrunnera zanim zacznie nas szukać, to reszta w ogóle nie zareaguje na mordowanie kolegów?
A zmienili coś w AI


@Tasde: na pewno zmienili AI wrogów, ciężko powiedzieć jak daleko sięgają zmiany. Poza zmianem stylu walki na agresywniejszy, flankowanie z każdej strony, to NPC o wiele częściej używają granatów, wszczepów typu sandevistan, amunicji tech czy różnych rodzajów obrażeń (np. amunicja rażąca prądem).

Co do cichego podejścia - nie wiem, bo tą rozgrywkę odpuściłem sobie ciche podejście, musiałbym zrobić kilka testów.