The Pink Power brand is more than just a color. Our brand represents the belief that women can always do more and deserve quality hand tools to better represent them. Until recent years, the power tool market has been solely directed toward men. Our goal is to ensure that our tools are of the highest quality to provide lasting durability and reliability for women who want a tool-- and company that empowers them.
@moxie: no wiadomo, tylko kolor :P Ogólnie jeśli im to tylko bajer przy dobrym produkcie jak to w przypadku Bosh to czemu nie. Gorzej jak sprzedają gównochińszczyzna i marketing opieraja na Girl Power.
@moxie: myślę że rynek sam zweryfikuje czy to trafiony marketing. Moim zdaniem ludzie i tak wola pójść po wiertarkę z Lidla (bo tania) albo takiego leroya/obi (bo pewnie dobra w oczach kupującego).
https://pinkpowerdrill.com
#bekazrozowychpaskow #feminizm #heheszki #narzedzia
Lidlowy Parkside z tego co pamiętam też puszczał limitowane wersje (chyba takie bardziej fiolotowe niż różowe)
@a231: Tylko potem kobiety płaczą że jest pink tax, i oprócz wymyślonego wage gapu czują się krojone bo muszą różowe narzędzia kupować xd
Ogólnie jeśli im to tylko bajer przy dobrym produkcie jak to w przypadku Bosh to czemu nie. Gorzej jak sprzedają gównochińszczyzna i marketing opieraja na Girl Power.
@Prawy_Kacper: W PL od dwóch albo nawet 3 lat nie można już wprowadzać na rynek tego typu baterii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Narzędzia są ciemne, żeby nie było widać ze się brudzą. Nie dlatego, ze zarezerwowane tylko dla mężczyzn
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.