Wpis z mikrobloga

@TatoAktywny: komunikacja we wroclawiu nadaje sie do zaorania, im mniej ludzi tym jezdzi tym lepiej, bo moze #!$%@? debesciakow ktorzy doprowadzili do tego stanu.

A to ze wyeliminuja czesc kursow remontow itd, no coz jak jezdzi co raz mniej ludzi to i plakac nikt nie bedzie.

I prosze bez #!$%@? ze komunikacja miejska to przyszlosc miast, bo w wypadku wroclawia, to komunikacja generuje chaos i wydatnie przyczynia sie do tego, ze
Przypominam, ze dla mieszkancow Wroclawia, cena byla taka jak wczesniej.


@stormkiss: No nie do końca, nie każdy mieszkaniec Wrocławia kupuje bilety okresowe, a jednorazowe podrożały dla wszystkich

Brawo! Właśnie pozbawili was części kursów, remontów, i tym podobnych fanaberii :) a motłoch jak zwykle się cieszy.


@TatoAktywny: Są jakieś dane na temat zmiany przychodów od wprowadzenia nowych cen? Po znajomych widzę że większość wybiera ubera zamiast komunikacji miejskiej bo się już
I prosze bez #!$%@? ze komunikacja miejska to przyszlosc miast, bo w wypadku wroclawia, to komunikacja generuje chaos i wydatnie przyczynia sie do tego, ze ludzie wola korzystac z wlasnych srodkow transportu.


Ale komunikacja to przyszłość miast, zwłaszcza ta dobrze zorganizowana na wzór Wiednia, Berlina czy Amsterdamu

@PurpleHaze: Dopóki z obrzydliwych suburbi takich jak Jagodno, Lipa czy Muchobora nie będzie bezpośredniego, szybkiego i bezkolizyjnego przejazdu do centrum z jasną taryfą biletową