Aktywne Wpisy
maikeleleq +59
InnyWymiar90 +64
Ogolona twarz, pięćdziesiąt kilo wagi
Zadbane paznokcie, depilowane nogi
Co za czasy, Jezu miły
Nie odróżnisz chłopa od świni
Spodnie obcisłe jak babskie rajstopy
Jaja się czują jak w chowie klatkowym
To nie tak, to nie tak, nie tak
Nie tak w Biblii pisali
#pokazmorde
Zadbane paznokcie, depilowane nogi
Co za czasy, Jezu miły
Nie odróżnisz chłopa od świni
Spodnie obcisłe jak babskie rajstopy
Jaja się czują jak w chowie klatkowym
To nie tak, to nie tak, nie tak
Nie tak w Biblii pisali
#pokazmorde
#apple
Znaczy nie moja działka trochę, ale po pierwsze apple blokuje device/user id w api, więc mając aplikacje X i aplikacje Y nie dostaniesz wspólnego unikalnego ID użytkownika w aplikacji. Większość reklamodawców w aplikacjach zbierało te wszystkie dane z wszystkich aplikacji prostym zapytaniem teraz żeby ustalić profil użytkownika musisz być szerolkiem, i tak to jest to utrudnione w aplikacjach mobilnych. Na stronach www w przeglądarce jest jeszcze gorzej, bo przeglądarki będą
Także wywalenie Zucka z frontendu na bank go zdenerwowało, bo straci informacje o tym ile sekund osoba realizuje interakcje z daną informacją/reklamą
Ale ja to się gówno znam na aplikacjach mobilnych i webówce, więc nie chcę się
To nie jest problem, fb nadal może używać js na froncie i przesyłać. Problemem jest to, że o wiele trudniej będzie mu sparować tego użytkownika z profilem w ich bazie reklamowej. Zamiast 100 milinów bardziej szczegółowych sylwetek ma 10 milardów bardziej ogólnych i reklama nie jest tak skuteczna.
@Igbt: oj z pewnością. mnie też bo teraz trzeba się pierniczyć z APi na backu xD
Znaczy ciężko im się dziwić, bo to zabija im biznes niesamowicie, ale ciężko zrozumieć ich uzasadnienia, że powinno się dać ludzi tak śledzić jak zawsze, bo... XD. Zaraz Chrome im ciasteczka wytnie, bo Google sobie znalazło lepszy model który też ich podkopuje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
btw: zobaczcie ile można podsunąć danych ze sklepu Markowi żeby dopasował do tego co już ma ;)