Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Piszę z anonima bo nie chcę narazić się na hejt, a chciałbym się pochwalić.

Mam 25 lat, pracuję jako programista. Może nie zarabiam 15k, ale wiele mi nie brakuje. Do tej pory udało mi się:
- kupić mieszkanie praktycznie w centrum Warszawy - na kredyt, ale wolę spłacać raty swoje niż kogoś innego. W dodatku mieszkanie to kupowałem dość dawno temu (nie ukrywam - z pomocą rodziców) i zapłaciłem lekko ponad 7k/m2. W tym momencie mieszkania w tej okolicy chodzą po 15k+/m2, kasa odłożona na sporą nadpłatę w przypadku wzrostu stóp procentowych,
- niedawno kupiłem nowy samochód, marka premium (nie żadne VolksWageny, ale też nie żadne porsche). Nie 100% nówkę, ale pół roczny z minimalnym przebiegiem (ledwo dotarty),
- od blisko 9 lat wspaniałą kobietę u swojego boku.

Pozdrawiam wszystkich i cytując klasyka - "znośnego tygodnia" ( ͡° ͜ʖ ͡°) A Wy nieroby - weźcie swoje życie w garść bo od siedzenia na doopie zyskacie jedynie duży bebech.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60ebe08a37ff0c000a05d28c
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Wesprzyj projekt
  • 56
@AnonimoweMirkoWyznania: Gratki. Bardzo się cieszę, że coraz więcej jest ludzi w Polsce, którym się powodzi. To tacy jak my płacą największe podatki i utrzymują ten bajzel. Im wyższe zarobki, im więcej niezależnych ludzi, tym mądrzejsze wybory przy urnie oraz lepszy poziom życia dla wszystkich. Wstydzić to się można bycia biednym. Nie żyjemy w Afryce, żeby nie dało się z biedy wyrwać.
@AnonimoweMirkoWyznania:

Mam 25 lat, pracuję jako programista. Może nie zarabiam 15k, ale wiele mi nie brakuje.

(...)

- niedawno kupiłem nowy samochód, marka premium (nie żadne VolksWageny, ale też nie żadne porsche). Nie 100% nówkę, ale pół roczny z minimalnym przebiegiem (ledwo dotarty),

(...)