Wpis z mikrobloga

Booking.com lekko oszukujo

Doradźcie! Zarezerwowałem pobyt za około 196eur, miał opcję bezpłatnej rezygnacji, wszystko potwierdzone.
Za kilka godzin dostaję info od właściciela, że z powodu braku synchronizacji kalendarza wystąpił błąd, i muszę anulować moją rezerwację, więc ją anulowałem, i dostałem zwrot kwoty na następny dzień.

I tu pojawia się problem, ponieważ kwota była w euro! Ja rozumiem że bank sprzedaje i skupuję obcą walutę wg swojego kursu, i właśnie przez to jestem stratny około 70zł

Czyli tak - rezerwuję pobyt za 196eur(bank bierze około 920zł), anuluję go na życzenie właściciela, booking oddaje 196eur( tym razem 850zł), wszystko ok zgodnie z procedurami, ja jestem 70zł na minusie i nikt nie jest winny!

Czy mam szanse tu coś ugrać, żeby odzyskać te pieniądze?

#booking #oszukujo #pomocy #zlodzieje #wakacje #polska #waluty
  • 49
via Wykop Mobilny (Android)
  • 71
@lukszyk: #!$%@?łeś. to kwestia właściciela, który nie może wywiązać się z umowy. Pisałeś do bookingu? Opisz sytuację, a na przyszłość nie anuluj tylko dlatego, że typ Ci tak kazał. Mi w podobnej sytuacji zapewnili apartament w dużo wyższym standardzie, a zasponsorowal mi go zapewne właściciel, którego kalendarz nie zadziałał ( )
muszę anulować moją rezerwację, więc ją anulowałem


@lukszyk: dałeś dupy kolego, nigdy nie zgadzaj się na samodzielną anulację. Jak mają problem, to niech oni to robią, a nie ty. A następnym razem jak ktoś coś takiego Ci zaproponuje, to powiedz, że możecie rozmawiać z bookingiem jako pośrednikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lukszyk: jak koleś u którego miałeś rezerwację nie może Ci tego noclegu zapewnić to wtedy booking szuka Ci czegoś co będzie Ci pasowało i daje propozycje, jak coś wybierzesz i akurat będzie drożej niż pierwotna rezerwacja to koleś, który nie może Ci zapewnić noclegu pokrywa koszty relokacji. A jak anulowałes to on Ci tylko klepnął beskosztową anulację.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@lukszyk: @piachu: no tak się składa, że przy poprawnie wykonanym zwrocie (anulowanie tamtej transakcji) to powinien dostać dokładnie taką samą kwotę jaką zapłacił, nie ma znaczenia obecny kurs, a nawet data transakcji. Ja ostatnio dostałem zwrot z Amazona za transakcję z lipca zeszłego roku i otrzymałem co do grosza to co wtedy zapłaciłem. Błąd zrobił właściciel albo Booking (zależy kto obsługiwał płatność), zamiast anulowania tamtej transakcji to pewnie wysłali na
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mic22: @piachu: To zależy od banku - niektóre oddają różnicę w ramach gestu, inne się upierają, że to nie ich wina. Złożyć reklamację nie zaszkodzi.
@lukszyk: mój kumpel na początku roku wyjechał do Niemiec, nie mógł od razu założyć konta w niemieckim banku(potrzebne były jakieś papiery), nie miał tez revoluta i podał do rozliczeń polskie konto, nawet nie walutowe. Bank mu ściągał 7k zł miesięcznie za przewalutowanie i podatek. Więc jak wyżej ktoś napisał, te 70zl potraktuj jako lekcję życia, że takie usługi w PL bankach są nieopłacalne.