Aktywne Wpisy
Mefedronka +2044
Mirki, w końcu jestem singielką. Mogę robić co chcę.
Potrzebuję 500 plusów, żeby rozpocząć szalony projekt.
Każdemu plusującemu prześlę na pw zdjęcia.
Będzie to z jedną, no... może dwiema takimi marchewkami jak się uda.
Raczej na wykopie nikt tego nie robił, więc jakiś powiew świeżości doświadczycie.
Plusy zbieram do godz. 18:00. (。◕‿‿◕。)
Kto mnie zna, ten wie, że dotrzymuję słowa i wysyłam zdjęcia na prośbę
Potrzebuję 500 plusów, żeby rozpocząć szalony projekt.
Każdemu plusującemu prześlę na pw zdjęcia.
Będzie to z jedną, no... może dwiema takimi marchewkami jak się uda.
Raczej na wykopie nikt tego nie robił, więc jakiś powiew świeżości doświadczycie.
Plusy zbieram do godz. 18:00. (。◕‿‿◕。)
Kto mnie zna, ten wie, że dotrzymuję słowa i wysyłam zdjęcia na prośbę
DzonySiara +308
Doradźcie! Zarezerwowałem pobyt za około 196eur, miał opcję bezpłatnej rezygnacji, wszystko potwierdzone.
Za kilka godzin dostaję info od właściciela, że z powodu braku synchronizacji kalendarza wystąpił błąd, i muszę anulować moją rezerwację, więc ją anulowałem, i dostałem zwrot kwoty na następny dzień.
I tu pojawia się problem, ponieważ kwota była w euro! Ja rozumiem że bank sprzedaje i skupuję obcą walutę wg swojego kursu, i właśnie przez to jestem stratny około 70zł
Czyli tak - rezerwuję pobyt za 196eur(bank bierze około 920zł), anuluję go na życzenie właściciela, booking oddaje 196eur( tym razem 850zł), wszystko ok zgodnie z procedurami, ja jestem 70zł na minusie i nikt nie jest winny!
Czy mam szanse tu coś ugrać, żeby odzyskać te pieniądze?
#booking #oszukujo #pomocy #zlodzieje #wakacje #polska #waluty
Generalnie mówienie że ktoś Cię oszukał to nadużycie, a sytuacja wynikła z twojej nie wiedzy ¯\_(ツ)_/¯
@lukszyk: dałeś dupy kolego, nigdy nie zgadzaj się na samodzielną anulację. Jak mają problem, to niech oni to robią, a nie ty. A następnym razem jak ktoś coś takiego Ci zaproponuje, to powiedz, że możecie rozmawiać z bookingiem jako pośrednikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mic22: Nic nie zwrócą, przyszło zwrot tyle euro i tyle, nikt tu nikogo nie oszukał, tylko OP jest głupi.
A jakby zwrócili po miesiącu, a euro wtedy było by warte 3,00 PLN to byś pisał reklamacje do banku światowego?
I napisz jaki to bank był.