Wpis z mikrobloga

#gsm #siecikomorkowe #plus #telefony
Hej, jestem zadowolony z zasięgu Play'a, wschodnie Mazowsze, małe miasteczko, dobrze śmiga internet i zasięg jest OK, ale mam na kartę(brak możliwości dokupienia MMSów), nie chcę wydawać za dużo na abonament, bo dzwonię mega mało, potrzeba mi dużo internetów na muzykę w wysokiej jakości(typu Tidal, gdzie zjada więcej niż w takim Spotify) i na jakieś netflixy/YT od czasu do czasu, znalazłem sieć wirtualną, gdzie za 29,- mam 30GB internetu, darmowe rozmowy, SMS i MMS, tu bym się zmieścił pewnie, więcej nie chce wydawać za dużo, bo naprawdę rozmawiam tyle, że pakiet minut i SMSów za 20zł starcza mi w Playu na 2-3 miesiące(plusem jest rok ważności konta), ale odkąd słucham muzyki/oglądam YT, to jednak idzie tego internetu, a pakiety są drogie(6GB 25zł), także 29zł, 30GB, wszystko za darmo, ale jeden myk, w Plusie tylko zasięg, niby nie obcinają jak jest przeciążenie sieci by abonenci Plusa mieli szybciej, ale nie mam doświadczenia z Plusem w mojej okolicy.

1 Czy startery Plus na kartę te zielone też korzystają tylko z zasięgu Plusa?(to bym sprawdził jak z szybkością i zasięgiem)

2 Ta sieć co o niej myślę(a podam, nie jestem naganiaczem, może ktoś ma doświadczenie) to #premiummobile , ktoś ma doświadczenie? niby abonament,a le z miesięcznym wypowiedzeniem, czyli jak na kartę, mimo to wolę sprawdzić zasięg zanim cokolwiek zrobię

3 coś podobnego ale ekosystemie Play/Tmobile?

PS, używam telefonu z jednym wejściem na sim, także nie mogę kombinować,wkurza mnie to, bo bym włożył jakiś starter w promocji w drugi slot sim i by było po problemie

dzięki
Pobierz
źródło: comment_16268920274megeVFld6D8JqRHnoGy5V.jpg
  • 7
@RabarbarDwurolexowy: startery Plusa korzystają z zasięgu tylko Plusa. Możesz przetestować na starterze, czy zasięg będzie Ci odpowiadał. W razie czego w naszej ofercie na kartę można ustawić pakiety tak, aby za 30 zł na miesiąc było:
- Połączenia, SMS/ MMS - bez limitu w Polsce w i UE