Wpis z mikrobloga

@MyOwnWorstEnemy: A mnie #!$%@? jak przychodzisz np sklepu motoryzacyjnego trzymając się tematu mema i mówisz konkretnie co potrzebujesz np. wycieraczkę 48cm giętą, mocowana na haczyk. Myślisz, że ją dostaniesz od razu? Ooo nie nie. Musi paść pytanie "A DO JAKIEGO TO SAMOCHODU?" Jeszcze niech mu się coś nie zgodzi z katalogiem, o panie. Miałem raz tak to normalnie jakbym musiał się tłumaczyć ze swojego zakupu, a to po prostu ktoś kiedyś
@BulgarskiTaboret: odpowiedź jest prosta, do sklepów motoryzacyjnych przychodzi tyle debili, że nie masz pojęcia. Oglądają kanały motoryzacyjne ( nie jestem na bakier czasami zbyt łatwo idzie im naprawa xdd), albo ego wywalone poza skalę, serio trochę siedziałem w temacie to wiem co mówię. Najgorzej bo przy zamkniętych opakowaniach czy częściach delikatnych jak właśnie uszczelka pod głowicę, tarcze hamulcowe ( serio one są delikatne) semmeringi. Jak kupisz to średnio ktoś chce na
@Krupetto1: @agaciksa: Nie bo to po prostu #!$%@?. Auto robione z tego co akurat było w magazynie, jedno będzie miało rozrząd z ząbkami numer 1 a auto zrobione już tydzień później z ząbkami numer 2 bo akurat takie koła rozrządu Heniek z magazynu zabrał. Tak samo nagrzewnice, panele sterujące i cała reszta.

A potem MATKO BOSKO JAK FSO MOGŁO UPAŚĆ TAKIE DOBRE AUTA.
@Pandzior: Miałem przypadki że nawet z vinu numer części nie był jednoznaczny i trzeba było sprawdzać co jest dokładnie zamontowane. Ale w większości przypadków to sobie sprawdzam w katalogu części po ginie numer i po tym numerze szukam zamienników i albo zamawiam przez neta albo z tym numerem idę do sklepum
@BulgarskiTaboret: Witam, ja z branży. Jak dystrybutor zgłasza reklamację od klienta że coś nie pasuje, a dobre kupił to leci pytanie o szczegółowe dane dotyczące pojazdu, kontrola z katalogiem, kontrola danych w TecDoc’u i jak pojazd klienta nie zgadza się z tym co się tam znajdzie to reklamacja odrzucona ( ͡ ͜ʖ ͡) stad pytania sklepów motoryzacyjnych i dystrybutorów części „do czego to ma być?”