Wpis z mikrobloga

Hej, mam pytanie do tych, którzy siedzą w handlu internetowym (optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, widoczność strony itd.).
Jest taka strona internetowa: https://oryginalnepady.pl (jak łatwo się domyślić, jest to sklep z... padami do konsol).
Przeanalizowałem sobie stronę pod kątem SEO za pomocą darmowej strony do audytu. Ten sklep obecnie praktycznie nie działa, a wyniki audytu wskazują, że treść na stronie jest generalnie ok, natomiast słaba widoczność strony.
Ile waszym zdaniem wynosi koszt zoptymalizowania strony tak, by była ona bardziej widoczna i dało się przyciągnąć klientów?
#commerce #seo #handelinternetowy
  • 4
@emaliowany: Panie, jak chcesz coś zacząć tam sprzedawać, to prędzej idź w kierunku płatnych reklam w shoppingu Google, SEO może i brzmi fajnie, ale nie masz najmniejszych szans przeskoczyć Media Marktu, Ceneo, Allegro, Media Expert itd, płatne reklamy to dla Ciebie jedyne sensowne rozwiązanie żeby być widocznym
@MarianKolasa: Dzięki za odpowiedź! Tak, też o tym myślałem i wiem, że jest to niezbędne, by zacząć dizałac w branży e-commerce. Tak się zastanawiam, ponieważ mam jakąś tam wiedzę, by poprawić jakość treści na stronie pod kątem SEO i wiem, że reklamy będą potrzebne.
PS. ile może Twoim zdaniem kosztować miesięcznie korzystanie z płatnych reklam? Wiem, że np. Google Ads jest liczone od np. kliknięc (CPC), ale nie widzę w internecie
@emaliowany: może to kosztować dowolną z tych kwot :) Ogranicza Cię tak naprawdę górny limit wydatków. Realnie obsługa przez agencje lub freelancerów zwykle jest dość droga - prawdopodobnie nie wezmą tego poniżej 500 zł netto za same prowadzenie kampanii (najprawdopodobniej nawet 1000 zł), reszta kwoty netto będzie przeznaczona na wydatki reklamowe.
Wszystko w sumie zależy od tego, jakiego poziomu obsługi oczekujesz - mogę tutaj nieetycznie napomknąć, że też się tym zajmuję