Aktywne Wpisy
Sylvio19 +93
Nigdy nie zapomne jak wszedłem do pokoju mojej siostry na jej osiemnastce i zobaczyłem ją na kolanach robiącą gałe najlepszemu kumplowi swojego chłopaka. Powiedziałem tylko: sorry i się wycofałem. Schodząc ze schodów widziałem jak Bartek (jej chłopak) je krokieta z barszczem i sie uśmiecha bo już miał ostrą faze. Nigdy mu o tym nie powiedziałem. W zeszłym roku wzięli ślub. #zwiazki #seks #rozowepaski #logikarozowychpaskow
iErdo +301
No więc skiepściłem xD Czemu? Bo jestem głupi. Generalnie ładnie to sobie wymyśliłem, ale nie wziąłem pod uwagę wody za Zimorodkiem, i to co w wizjerze wyglądało fajnie, na kompie wyglądało okropnie, odbicia wody wzmacniają efekt aberracji chromatycznej i dziwnego rozszczepiania światła, więc Zimorodek był w złym stanie. ALE żeby dowieźć, to postarałem się coś z niego wykrzesać, musiałem zasymulować inne tło. Ogólnie normalnie bym nie edytował tego zdjęcia i je wyrzucił.
Czy zgłaszał ktoś z Was reklamacje bagażu w ryanair? Uszkodzona walizka po przylocie, zgłoszone na lotnisku, wydane jakieś papiery i ustalona kwota zwrotu za zniszczenie przy czym trzeba teraz puścić tą reklamacje przez internet. I tu mam problem, na ich stronie wpisuje dane i klikam co trzeba, dalej dalej aż do momentu wyślij ale... czytam taką notkę
"Proszę upewnij się, że wysłana dokumentacja na poparcie roszczenia jest kompletna, dotyczy to również danych bankowych (Nazwa banku/ Posiadacz rachunku / Nr konta / Nr IBAN/ kod SWIFT). Niedostarczenie tych informacji w momencie składania wniosku, spowoduje znaczne opóźnienie w zrealizowaniu płatności."
i nigdzie w trakcie zgłoszenia nie było opcji podania nr rachunku ani żadnej z powyższych informacji. Mam wysłać to co było do uzupełnienia i oni coś wyślą potem jeszcze czy po prostu mają do dupy zaprojektowaną stronę z reklamacjami żeby wydłużać zwroty pieniędzy?