Wpis z mikrobloga

@Yozix: ale to ja jestem kierowcą czy mój ojciec na miejscu pasażera? Takie poganianie niczego nie wnosi oprócz niepotrzebnego stresu, jak chce poczekać niech czeka i przepuści, nikomu korona z głowy nie spadnie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@kamilek98PL:

i ja oceniam czy jest wystarczająco miejsca żebym płynnie mógł włączyć się do ruchu

Nikt nie mówi, ze tak nie jest- tylko jak stoisz na wyjeździe na uczęszczaną drogę, to ten moment może nastąpić o 3 w nocy. Jeśli tak uważasz, to niestety ale prawko do niszczarki..
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Mescuda: ostatnio stałem jakieś 10 minus (!sic) bo jakaś #!$%@? nie umiała włączyć się i skręcić w lewo. Nie jakieś straszne skrzyżowanie, takie mini. Korek na dobre 100-200m.bo to miasto i godziny szczytu, każdy trąbi, wkruwia się, pół drogi zablokowane bo głupia #!$%@? nie umie ruszyć dynamicznie. Sam się włączyłem od razu za nią.

Nic mnie bardziej nie wkruwia niż takie cioty na drodze. Albo mamy skrzyżowanie, zielone a ten baran
  • Odpowiedz
@Mescuda: Raz tylko jedna osoba siedząc na fotelu pasażera powiedziała mi jak jechać. Zatrzymałem się na poboczu i poszła taka #!$%@? z informacją że jak się nie podoba to #!$%@?ć i tam jest chodnik a to są nogi że więcej nie było dyskusji.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mescuda: ja jeżdżę na tyle dynamicznie, że nikt się nie wtrąca. Ojciec się wręcz boi mojej jazdy i muszę go trzymać z tyłu bo z przodu ciągle krzyczy "UWAŻAJ!". Ma szczęście jeździ ze mną 3 razy w roku jak musi.
  • Odpowiedz
@Mescuda mój stary zawsze idzie do tyłu siedzieć. Stało się to po tym jak chwycił mi za kierownicę bo myślał, że przerysuje samochody zaparkowane wzdłuż drogi.
  • Odpowiedz