Wpis z mikrobloga

#!$%@?ć #glovo
Jako że mam daleko do sensownego marketu + nie zawsze mam czas na zakupy, to okazjonalnie korzystam z Glovo. I dzisiaj perełka.

Zamówiłem z #biedronka 70 rzeczy. Po 2h kiedy kurier pojechał niby z moimi zakupami gdzie indziej i wydłużał się czas dostawy, napisałem na czacie i z dupy anulowano moje zamówienie. Zadzwoniła babka i powiedziała że z powodu problemów w systemie Biedronki nie pokazało im się moje zamówienie. Dostałem 12zł rekompensaty i ponowili mi zamówienie. Prosiłem o przyspieszenie realizacji, ale oczywiście, że czekałem kolejne 2h! Łącznie po 4h dostałem 48 z 70 produktów, w tym 6 pomylonych i #!$%@? pomidor. Dodam, że ZA KAŻDYM RAZEM z Biedronki dostaję kilka pomylonych produktów. Jak zwykle to zgłosiłem, dostałem zwrot za produkty + 12zł. #!$%@? napisałem na czacie, że nie satysfakcjonuje mnie taka rekompensata z powodu czekania 4h, braku tylu produktów i kilku pomylonych. W 3 sekundy typ napisał że nic nie zrobi, dał śmieszną formułkę i zamknął czat bez pozwolenia odpisania.

Utworzyłem drugi czat gdzie poprosiłem o kontakt z przełożonym i/lub złożenia reklamacji. Oczywiście że nie ma możliwości kontaktu z przełożonym + nie można złożyć reklamacji! Debile za podobną pomyłkę w styczniu oddali 100% wartości zamówienia, a dzisiaj nie potrafili nawet 50% lub trochę mniej. Tu możesz jedynie pracownikowi dać 1 gwiazdkę, ale przeprosin nie dostaniesz.

Wychodzi więc na to, że następnym razem możecie czekać i 6h, dostać 10 z 70 produktów w tym 8 pomylonych, a Wy dostaniecie 12zł + wartość pomylonych produktów. Firma NIE oddaje wam nic za stracony czas i nerwy.
Czas odinstalować to gówno. Nie wspierajcie tej firmy.
#gownoburza
  • 5
@rockydoggy: no rekompensaty coraz mniejsze sa. Wczesniej za pomylone batoniki dostawalem zwrot za nie + 15zl bonusa, no zawsze cos dorzucali. Ostatnio musialem tlumaczyc sie z tego, ze Auchan zeby im sie suma zamowienia zgadzala policzyl sobie z dupy wage jednego produktu bo nie bylo innej pozycji xD Juz myslalem, ze bede musial mu excela wysylac z dobre 20 min tlumaczylem i dostalem tylko tyle ile wynosil blad ;/ Dzisiaj znowu
@rockydoggy: walić Glovo, ja zamawiałem żarcie i zaznaczyłem że ma być bez jednego składnika. Za pierwszym razem - wyjebka, ale support poprosił o zdjęcia jedzenia i paragonu, zwrócili kwotę. Zamawiam za kilka dni z innego miejsca - znowu to samo, piszę do supportu a oni - no trudno, przykro nam ale nic z tym nie zrobimy