Aktywne Wpisy
wfyokyga +122
Mam dzisiaj urodziny, wszystkiego najlepszego dla mnie
PSY_DELIC +16
KRAFT DAILY PUB (pod nasypem)
Tak wygląda „smażony ser” w tym miejscu xd.
nie chce mi się pisać recenzji tego dania bo wydaje mi się każda osoba która kiedykolwiek jadła w swoim życiu smażony ser wyciągnie sama wnioski na podstawie zamieszczonych zdjęć.
1/10 NIE POLECAM
#jedzenie71 #wroclaw
Tak wygląda „smażony ser” w tym miejscu xd.
nie chce mi się pisać recenzji tego dania bo wydaje mi się każda osoba która kiedykolwiek jadła w swoim życiu smażony ser wyciągnie sama wnioski na podstawie zamieszczonych zdjęć.
1/10 NIE POLECAM
#jedzenie71 #wroclaw
421 - 5 = 416
Huh. Ogólnie rzecz biorąc najgorsza z dotychczasowych kampanii HC. 1) Zamiast standardowych 8 map, jest tylko 5 2) 4 mapki to S, jedna M. Bieda. 3) Rozgrywka na mapkach jest chaotyczna, i często polega na szczęściu.
1. A Distant Cry | S | 160% | Tarnum
Huh, trochę kłopotliwa pierwsza misja. My z jednym zamkiem vs 3 wrogów (każdy po 1 zamku nekro), znajdują się oni za teleportami i raczej równo wychodzą, więc jest trochę roboty z organizowaniem obrony i jednoczesnym atakiem.
2. A Senseless Destruction | S | 160% | Tarnum
Ale szajs. Nekro z 3 zamkami pod ziemią, my z jednym na gorzę, plus dwa nekro dla zdobycia (posiada je nasz wróg). Generalnie jeden wielki chaos, płaszcze nocy odbierają chęci do życia.
3. The World Within | S | 160% | Tarnum
Dwupoziomówka, my na górze, wróg na dole. My z jednym zamkiem, wróg z dwoma. Mocno denerwująca i chaotyczna rozgrywka.
4. The Roots of Life | S | 160% | Tarnum
Uhm. No i kolejna misja typu "jak nie masz farta to FO" My z 1 zamkiem vs 2 graczy z 3 zamkami. Na powierzchni jest jeden zamek - taki sam jak nasz. Z tym, że nie za bardzo możemy go zrushować - na swoim mega małym obsarze mamy mamy tartak, rudę i kilka surowców, wsio. A no i płaszcz przyśpieszenia broniony przez 60 ogrów. Przed wyjściem bronią bramy, które można zrobić w 1 tygodniu, ale z stratami. Przejść do przeciwnika bronią kolorowe bramy, więc najpierw musimy odwiedzić namioty. Problemem są surowce i złoto. Dość wymagająca mapa, ale jak wyżej wspomniałem, WIELE zalelży od szczęścia. Do naszego zamku są dwie drogi, więc jak wrogi bohater wybierzę tę "złą" (dla nas - czyli gdzie nie ma głównego bohatera), to może być problem. Tyle dobrze, że w karczmie są dostępni bohaterowie z 11 poziomem. Po 2 loadach zrobiłem.
5. Rebirth | M | 160% | Tarnum
Nasze 3 zamki, kontra 3 zamki nekro, nie skupiałem się na eksploracji swojego terenu, tylko obszar główny, poszedłem na przeciwnika zabijając jego mocniejszych bohaterów, i zająłem zamki. I tyle.
#tysiacmaph3