Wpis z mikrobloga

@klawiszs: Alpine wygląda genialnie, bardzo podoba mi się ten retrodesign. Jasne jest to samochód bardzo niszowy i niepraktyczny, ale nie skreślałbym go przez cenę czy pozornie niewielką moc. Auto jest bardzo lekkie i ponoć świetnie się prowadzi, do tego niewielka sprzedaż może być zaletą, bo małe szanse, że spotkasz inne na drodze. ;) Niestety Alpine czeka przejście na modele elektryczne (w tym też pewnie będzie model suvowaty) i ciężko będzie zachować
@klawiszs: Wydaje mi się, że plan był taki, że zespół F1 wypromuje Alpine jako sportową markę premium, konkurującą z niemiecką „trójcą”. Były plany pokazania jakichś SUVów i modeli elektrycznych + Alpine miało wchłonąć Renault Sport, co mogło sugerować, że sportowe wersje Renault w stylu Megane GT, czy zapowiadanego Renault 5 będą brandowane jako Alpine (coś a la Seat i Cupra). Co z tego wyjdzie - zobaczymy… Biorąc pod uwagę kryzys na
@Gaahl75: a to trzeba jeździć? Wystarczy posłuchać opinii osób którzy jeżdżą np na tackday'ach albo kjs. Jakoś jest puchar Alpine a puchar RS3? Nie ma, bo te samochody się do tego nie nadają. Jest RS3 LMS które ze zwykłym RS nie ma wiele wspólnego.
(np. Audi RS3).

@klawiszs: jak można Alpine porównywać do czegoś co nie ma jakiegokolwiek wyglądu? Jeśli chodzi o wygląd z Audi to może z R8 można próbować jakoś zestawiać ale sandał jakim jest RS3?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@klawiszs: ale to już margines, zawsze znajdziesz kogoś dla kogo jakiś koenigsegg albo mercedes sls nie ma wyglądu. Audi to zachowawcza linia nadwozia, osobówka do robienia zakupów szybciej niż yarisem.
Alpine to samochód do wyróżnienia się w tłumie zwykłoty.