Op raczej pyta czy nie-obywatel UE może wjechać na rozładunek na lotnisko.
Z tego co wiem kiedy ja wysyłam towar na lotniska w PL to zawsze w wymaganiach jest paszport któregoś z krajów UE (chyba, że to Polak to wystarczy dowód osobisty)
@swerve: to jak sobie wyobrażałeś że kto odbiera towary przylatujące? Inny samolot i te samoloty później latają z paletami i zrzucają spadochronami na magazyny czy jaki to miałby być inny sposób odbioru towaru z lotniska.
@Trique: oni to sprawdzają dopiero na załadunku, najczęściej sam wjazd to atomatyczna bramka z kamerą. We Frankfurcie przed wjazdem trzeba zrobić przepustkę
@Bin_Laden: Jak wysyłam towar na lotniska czy placówki rządowe w Polsce, to sprawdzani są jeszcze przed przekroczeniem płotu, ale jak to wygląda za granicą to nie wiem.
@Trique: oni to sprawdzają dopiero na załadunku, najczęściej sam wjazd to atomatyczna bramka z kamerą. We Frankfurcie przed wjazdem trzeba zrobić przepustkę
@Bin_Laden: już chyba nie. Nie tak dawno byłem, to były tylko bramki automatyczne, a ta stróżówka na parkingu była zamknięta. Wjeżdżało się też tak jak osobówki, a nie tą bramą z parkingu.
Op raczej pyta czy nie-obywatel UE może wjechać na rozładunek na lotnisko.
Z tego co wiem kiedy ja wysyłam towar na lotniska w PL to zawsze w wymaganiach jest paszport któregoś z krajów UE (chyba, że to Polak to wystarczy dowód osobisty)
@Trique: przecież do Frankfurtu jeździ masa turasów.
@MojWlasciciel: Większość turasów i marokańców których poznałem mieszkając w NL i DE miało obywatelstwo kraju w którym ich poznałem więc to nie ma żadnego znaczenia.
@MojWlasciciel: to całe szczęście bo tam straszny #!$%@? był.
@swerve: jeśli kierowca przyjedzie dużo przed czasem to może mieć problem z parkingiem (nawet na 5minut). Tydzień temu zabierałem towar z Wiednia, spedytor taki wspaniały że przyjazd ustawił na 8 rano a na miejscu okazało się że nie od 8 a od 10:00. Czub oszukał przez co jechałem 15 km na parking bo nigdzie miejsca nie było żeby stanąć. Awizacja jest
@swerve: zależy na jakie lotniska, bo jest różnie czasem ktoś sprawdza papiery na bramie jak coś dostarczasz czasem ktoś ma cie totalnie w dupie i nawet z budy nie chce mu się wychodzic jak chcesz się coś zapytać.
#spedycja #transport #bekaztransa
Op raczej pyta czy nie-obywatel UE może wjechać na rozładunek na lotnisko.
Z tego co wiem kiedy ja wysyłam towar na lotniska w PL to zawsze w wymaganiach jest paszport któregoś z krajów UE (chyba, że to Polak to wystarczy dowód osobisty)
Jak wysyłam towar na lotniska czy placówki rządowe w Polsce, to sprawdzani są jeszcze przed przekroczeniem płotu, ale jak to wygląda za granicą to nie wiem.
@Bin_Laden: już chyba nie. Nie tak dawno byłem, to były tylko bramki automatyczne, a ta stróżówka na parkingu była zamknięta. Wjeżdżało się też tak jak osobówki, a nie tą bramą z parkingu.
@Trique: przecież do Frankfurtu jeździ masa turasów.
Podejrzewam, że będą jakieś sztywne okienka czasowe i musi zostać zrobiona awizacja, nie?
Większość turasów i marokańców których poznałem mieszkając w NL i DE miało obywatelstwo kraju w którym ich poznałem więc to nie ma żadnego znaczenia.
@swerve: nie. Nie trzeba.
Są niby jakieś śmieszne certyfikaty avseca, ale to raczej dla żartu.
@swerve: jeśli kierowca przyjedzie dużo przed czasem to może mieć problem z parkingiem (nawet na 5minut). Tydzień temu zabierałem towar z Wiednia, spedytor taki wspaniały że przyjazd ustawił na 8 rano a na miejscu okazało się że nie od 8 a od 10:00. Czub oszukał przez co jechałem 15 km na parking bo nigdzie miejsca nie było żeby stanąć. Awizacja jest