Wpis z mikrobloga

Mam kolezanke, z ktora dwa lata temu probowalem rozgrzac relacje, pospottykala sie kilka razy ale widac ze nie byla chetnana wiecej spotkan nie zaprosila mnie do siebie itp. Jednak co kilka miesiecy dzwoni w jak dzieje sie cos pilnego w kwestiach medycznychczy to jej rodziny czyjej samej. (jestem lekarzem wiec dzwoni po porade). Wkurza mnie to ze tylko dzwoni jak potrzebuje rady a tak to nie spyta co umnie jak sie czuje. Liczylem po cichu ze cos z nia bedzie ale jak dowiedzialem sie okrezna droga ze ma chlopaka postanowilem nie odbierac juz od niej telefonow.
Mirki co myslicie dobrze robie, czy jednak pomagac mimo wszystko?

#logikarozowychpaskow #przegryw #pytanie #zwiazki
  • 27
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@Unifokalizacja: miałem podobna sytuację z jedną ze swoich ex. Przez 3 miesiące ani razu nie spytała co u mnie, dzwoniła tylko jak czegoś potrzebowała. Aż w końcu jej powiedziałem co o tym myślę i więcej nie zadzwoniła :) polecam zrobić to samo.
  • Odpowiedz
Powiedz ze pacjentów i teleporad udzielasz w@godzinach pracy, a teraz masz wolne i niech się uda do najbliższej czynnej przychodni/szpitala
  • Odpowiedz
@inrain88: I znowu, po co? Żeby wyjść na chama, bo tak zostanie to potraktowane, stosunki mają dobre, mostów się nigdy nie pali, co najwyżej można odebrać powiedzieć, że jest się zajętym i skierować do kogoś innego (najlepsza opcja) albo traktować jak normalnego pacjenta i wyznaczyć termin wizyty czy jak to tam OP działa.
  • Odpowiedz
@MichaelKind: nie zamierzam palic mostow tylko usunacsie w cien, nie bede odpowiadal od razu na jej wiadomosci, tylko nastepnego dnia np albo lakonicznie ze jestem zajety. Nie zamierzam jej nic wypominac. po prostu zamierzam zniknac. Mam prawo zniknac.
  • Odpowiedz
@MichaelKind: Jakich mostów skoro on po tym moscie juz nigdy nie przejdzie?