Wpis z mikrobloga

Zazdroszczę ludziom, którym rodzice zostawili coś więcej niż długi i problemy finansowe, pomagali w "dobrym starcie w życie".

Ja tak nie miałem (,)

Moja matka harowała jak osioł i przynosiła 90% pieniędzy do domu, nigdy nie kupili własnego mieszkania ani nie wynajmowali, siedzieli w domu (szeregówka) rodziców mojego ojca. Mój ojciec z kolei to typowy "Piotruś Pan", który wiecznie wpędzał naszą rodzinę w długi i problemy finansowe - kiedy matka martwiła się co kupić do jedzenia i z czego zapłacić rachunki, on wydawał pieniądze na swoje zachcianki, brał kolejne kredyty a mną w ogóle się nie interesował.

Pracuję od 17 roku życia, musiałem sam zarabiać na podręczniki w LO, na ubrania czy na swoje "zachcianki" żeby nie emanować biedą w szkole (mam 39 lat i teraz de facto 22 lata stażu pracy), w wieku 22 lat wyjechałem z rodzinnego miasta do Warszawy za lepszą pracą - porzuciłem patologiczny, toksyczny rodzinny dom. Kiedy wyjechałem moja matka poczuła się wolna i odeszła od ojca, rozwiedli się. Ona (matka) zamieszkała w wielkim mieszkaniu swojej siostry (mojej ciotki) ale nie ma do niego żadnych praw, mieszka tam kątem bo na swoje nie odłożyła (patrz początek wpisu), żyją sobie zgodnie - ale wiem, że nie zostawi mi żadnego spadku.