Wpis z mikrobloga

wołaj na recenzje (ʘʘ)


@AryanWonderBoi: powiem tak, jestem stosunkowo początkujący w te klocki i jeszcze nie potrafię wszystkiego tak wyczuć i opisać fachowo jak np. ci panowie - polecam kanał, krotko, zwięźle i na temat + sporo ciekawostek się dowiesz a format bardziej kompaktowy niż np. u pana Milera ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Wachatron - > wołaj na recenzje (ʘ‿ʘ) 

@AryanWonderBoi: powiem tak, jestem stosunk...
daj znać jak smakuje i czy rzeczywiście jest jakaś mega różnica od czegoś z niższej półki xd


@Gufi1315: masz na myśli różnicę miedzy Glenfarclas 10, 12, 15 i 17 ? czy o coś innego Ci chodzi?
@Wachatron: ooch, znajome twarze. ʕʔ
Najdroższa whisky jaką mam w swojej kolekcji to Signet- tutaj muszę przyznać, że jestem zachwycony zapachem i smakiem.

Jeżeli jesteś początkujący, to nie polecam torfowych whisky- są bardzo ciężkie. No może taki Bowmore, który jest dymny ale słynie z beczek po cherry, więc ma fajne wiśniowe nutki. Ale na ogół imo dymne i torfowe odpuść- albo kup dla spróbowania jakąś buteleczkę, np.
@Wachatron: Lagavulin w lidlu na promce złapałem w wersji destillers edition. Znośny. Ale np. Ardbeg którego mam to juz chyba za duża ekstrawagancja na moje kubki smakowe. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czuć czekoladę, ja jeszcze czuję kawę czy takie #!$%@? wie co słodkiego ala tiramisu czy coś. Na prawdę świetna robota, i bardzo zaskoczony smakiem byłem- na plus. Choć i tak czuję że większość ceny zrobiła przepiękna
@Wachatron: Caol Ila od dawna mnie korci i aż ręka swierzbi żeby kupić, ale... obiecałem sobie że zwolnie z wydawaniem pieniędzy na whisky, bo drogie hobby ( ͡° ʖ̯ ͡°)

O MOJ BOŻE. Nie będe szukał rachunku, ale kupowałem z 1-2miechy temu Tego Lagavullina DE + belvenie 14yo (Caribbean Cask) i zapłaciłem za oba jakos ok 500zł. A teraz patrzę, że sam laga kosztuje w lidlu 410zł.