Wpis z mikrobloga

@Promozet1: Tyle to wiem, pamiętam argumentację zasypania rynien a także dyskusje o tym, czy ktoś się dołoży do kontraktu z Astardi. Żywię nadzieję, że to się zmieni ale prędzej się pewnie doczekam skończonej S7 niżeli ktoś podejmie temat.
@pollocollo:
Dwa koryta, a czy ja bym to nazwał dwoma tunelami - no raczej jeden chociaż budowlańcem nie jestem. Ale fakt jest taki, że wykopali pełnoprawną infrastrukturę do jazdy pod rondem po czym radośnie ją zakopali.
@pollocollo: jest strop i ściany. Wszystko surowe, nikt nigdy nie wybierał ziemi spod tego stropu. Do pełnoprawnego tunelu brakuje wywalenia dużej ilości gruntu, zbudowania płyty dennej, odwodnienia i pozostałych instalacji a na końcu samej drogi. Duży koszt jak na to by przenieść cześć korka piętro niżej.
@sosna119: No oczywiście nie miałem na myśli, że wylali asfalt i zasypali gotowy tunel ( ͡° ͜ʖ ͡°). Przez wiele lat ten tunel pod rondem dawałby duże odciążenie dla korka, który rozbijał się na rondzie (szczególnie na etapie likwidacji zawrotki) i skręcie do Żołny. I nadal uważam, że byłby dobrym wyjściem.
Mam jednak nadzieję, że kiedyś powstanie. Chociaż mam też nadzieje, że nie będę za parę lat